شناسه خبر : 28730 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

تابناک: وحید یامین‌پور از مجریان صداوسیما در پاسخ به این سوال که داستان دستگیری طلاب تجمع پرحاشیه به کجا رسید، گفت: با مداخله آقای رئیسی طلبه‌ها آزاد شدند.

ایسنا: سفیر ایران در لندن از مسوولان شبکه مجازی توئیتر خواست که به درخواست رسمی دکتر ظریف در چارچوب وظیفه قانونی خود برای بستن حساب‌های جعلی که اقدام به ارسال هشتگ‌های براندازنده علیه ایران می‌کنند، اقدام کند.

ایسنا: سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به اظهارنظر یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه «مردم به دلیل نظارت استصوابی شورای نگهبان مجبور به انتخاب ما نمایندگان هستند»، گفت: آن که خود را شایسته نمی‌بیند کناره‌گیری کند. چرا خود را در معرض انتخاب قرار می‌دهد؟

فارس: رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی حزب اعتمادملی گفت: در کنگره پیش‌رو، تلاش خواهیم کرد انتخابات شورای مرکزی را به شیوه‌ای برگزار کنیم که کمترین احتمال برای اینکه آقای کروبی را نداشته باشیم، پیش بیاید.

نامه‌نیوز: محسن غرویان گفت: اگر آقای رئیسی امروز رئیس‌جمهور بود قطعاً وضعیت اقتصادی کشور بهتر از حال حاضر نبود و شاید بدتر هم می‌شد. حتی می‌توان احتمال داد که قیمت دلار به دو تا سه برابر قیمت کنونی یعنی حدود 40 هزار تومان افزایش پیدا می‌کرد.

ایرنا: دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی گفت: تشکل‌های سیاسی برای فعالیت باید هزینه کنند، اما مبلغ یارانه پرداختی به احزاب، هزینه اجاره یک دفتر هم نمی‌شود.

ایسنا: حجت‌الاسلام‌والمسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران گفت: چرا ما بیخودی فکر می‌کنیم محور اقتصادمان دلار است و اگر دلار گران شد همه چیز باید گران شود؟ مگر همه چیز از خارج می‌آید؟ تولیدات خودمان ربطی به دلار ندارد. اصلاً به دلار اعتنا نکنید.

انتخاب: دادستان مرکز استان مازندران از بازداشت سه گردشگر خارجی و دو زن ایرانی به اتهام دایر کردن مرکز فساد و فحشا خبر داد.

ایلنا: رئیس دانشگاه تهران با اشاره به آخرین وضعیت پرونده دانشجویان بازداشتی گفت: چون دادگاه‌ها بدوی بوده و احکام دانشجویان قطعی نیست، از نظر ما محدودیتی برای ادامه تحصیل‌شان وجود ندارد.

ایسنا: یک منبع آگاه در دفتر رئیس‌جمهوری اعلام کرد: علی ربیعی و محسن حاجی‌میرزایی به ‌عنوان گزینه‌های اصلی سخنگویی دولت مطرح هستند.

ایلنا: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: در جریان بررسی لایحه الحاق به کنوانسیون منع تامین مالی تروریسم در ماه‌های گذشته با نمایندگان در این باره رایزنی شده و نمایندگان در جریان ضرورت‌های پیوستن به آن قرار گرفته‌اند.

دراین پرونده بخوانید ...