شناسه خبر : 28479 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

تسنیم: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام مصطفی رستمی را به عنوان رئیس نهاد نمایندگی در دانشگاه‌ها منصوب کردند.

ایسنا: درحالی‌که قرار بود روز سه‌شنبه (13 شهریور) جلسه استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس شورای اسلامی برگزار شود، نمایندگان متقاضی استیضاح محمد بطحایی درخواست خود برای استیضاح او را پس گرفتند و این استیضاح منتفی شد.

ایلنا: پروانه سلحشوری، نماینده مردم تهران در خصوص سروسامان گرفتن اوضاع اقتصادی کشور تاکید کرد: نهادهای نظامی به پادگان‌ها برگشته و به وظایف ذاتی خود بپردازند تا اقتصاد و فرهنگ سامان بگیرد.

ایسنا: وزیر امور خارجه از ارائه دستورالعمل به سفرا برای فعال شدن در فضای توئیتر خبر داد و گفت: اخیراً دستورالعمل دادیم به سفرا که همه در فضای توئیتر به‌عنوان یک ابزار برای تنویر افکار عمومی فعال شوند.

ایسنا: سیدکمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: سه کشور اروپایی تاکنون نتوانسته‌اند اقدام لازم را برای تامین منافع ایران از برجام انجام دهند. اعمال تحریم‌ها و فشارها و عدم اقدام سریع اروپا در اجرای تعهدات خود در قالب برجام تبعات جدی در پیش خواهد داشت.

فارس: احمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: هر یک از وزرای سهم یکی از آقایان در کابینه هستند و دولت جسارت لازم برای تغییر وزرای خود را ندارد.

خانه‌ملت: غلامرضا کاتب، رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: با پیشنهاد ۶۰ نماینده مقرر شد برای برقراری انضباط بیشتر در صحن مجلس، مانند بسیاری از مجالس دنیا استفاده از تلفن همراه در صحن علنی ازسوی نمایندگان ممنوع شود.

ایسنا: آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی گفت: امروزه مداحی نسبت به سابق گسترده‌تر شده است؛ به همین دلیل باید مراقبت‌های ویژه‌ای در این خصوص صورت گیرد و نباید به نام مداحی، کارهای سیاسی و جناحی کرد.

جماران: فاطمه سعیدی، نماینده تهران در حساب توئیتری خود نوشت: از تمام داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد حائز رتبه قبولی شده و از ثبت نام آنها جلوگیری به عمل آمده است، می‌خواهم اطلاعات خود را جهت پیگیری دقیق به اینجانب ارائه کنند.

ایلنا: معاون اول رئیس‌جمهوری با بیان اینکه انتظار داریم عراق به تامین حقابه هورالعظیم پایبند باشد، تاکید کرد: وزارت امور خارجه موضوع حقابه کشورمان از رودهای مرزی را فعالانه و با جدیت دنبال می‌کند.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها