شناسه خبر : 28206 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

ایسنا: دادستان کل کشور گفت: شش وزیر از من خواستند تا برای رفع فیلتر برخی شبکه‌ها جلسه بگذاریم، ولی من نرفتم و قبول نکردم زیرا شریک در جرم خواهم شد.

انتخاب: علی ربیعی، وزیر سابق کار در توئیت خود نوشت: کتاب شازده کوچولو را برای لاریجانی می‌فرستم، زیر این متن خط می‌کشم: «فرمانروا به شازده گفت: تو را وزیر دادگستری می‌کنم. شازده: کسی نیست که من او را محاکمه کنم. فرمانروا گفت: خودت را محاکمه کن. سخت‌ترین کار دنیاست.»

ایسنا: نایب‌رئیس مجلس در توضیحاتی درباره سوال از وزیر دادگستری در خصوص حصر گفت: برخی از نمایندگان از آن نظر سوال را وارد ندانستند که اختیارات وزیر را در این موضوع کافی نمی‌دانستند، نه اینکه راضی به ادامه حصر بودند.

فارس: منابع مطلع می‌گویند، نخست‌وزیر عراق در چند روز آتی، بنا بر دعوتی رسمی، به ایران خواهد آمد.

انتخاب: امیرحسین مقصودلو با نام هنری امیر تتلو با انتشار یک ویدئو گفت به ‌زودی قرار است در مورد برخی مسائل از جمله رئیسی و تیمش افشاگری کند!

فارس: علی‌اصغر یوسف‌نژاد، عضو هیات‌رئیسه مجلس از طرح استیضاح وزیر کشور در مجلس خبر داد و گفت رحمانی‌فضلی یک هفته فرصت دارد در کمیسیون شوراها حاضر شود و به سوالات نمایندگان متقاضی استیضاح پاسخ دهد.

ایسنا: غلامحسین کرباسچی که به جرم تبلیغ علیه نظام در دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان محاکمه شده بود بعد از محکومیت، به یک‌سال حبس تعزیری محکوم شد. 

ایرنا: مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: استانداری تهران با درخواست محمود احمدی‌نژاد برای برگزاری تجمع به دلیل فقدان شرایط قانونی مخالفت کرد.

تسنیم: مهدی چمران گفت: جبهه مردمی ارتباط خود را با آقای رئیسی یا آقای قالیباف قطع نکرده است و هر زمان که لازم و صلاح باشد می‌توانیم از نظرات آنها برای پیشبرد برنامه‌های جبهه مردمی استفاده کنیم؛ ما در انتخابات گذشته موفقیت‌های بزرگی داشتیم که متحد کردن نیروهای انقلابی ازجمله آنها بود.

ایرنا: شورای عالی هماهنگی امور اقتصادی، سیاست‌های کلان اطلاع‌رسانی با هدف مبارزه با جنگ روانی و التهاب‌آفرینی در جامعه نسبت به مسائل اقتصادی با رویکرد آرامش‌بخشی و ثبات به بازار را تصویب کرد.

خبر آنلاین: رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره اینکه چرا جزئیاتی از جلسه سران سه قوه منتشر نمی‌شود، گفت: جلسات دو ساعت و نیم است و موضوعات بسیار مهمی طرح می‌کنند که بعضاً همه مفاد آن جمع‌بندی نمی‌شود، جمع‌بندی به نظر رهبری می‌رسد و بعد اعلام می‌شود. مردم را در جریان کلیات موضوع قرار می‌دهیم وقتی موضوع تایید شد جزئیات را به مردم می‌گوییم.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها