شناسه خبر : 28088 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

ایسنا:‌ محمدعلی پورمختار، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: امیدوارم یک آیت‌الله خلخالی دیگر در قوه قضائیه بیاید هرچند دشمنان نسبت به ایشان حقد و کینه دارند اما کار اصلی را مرحوم خلخالی کرد.

مهر: فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران از هلاکت ۲۱ عضو داعش در غرب کشور در سال گذشته خبر داد و درباره حادثه اخیر مریوان گفت: انتقام ما قطعاً کوبنده خواهد بود.

مهر: سردار‌ ابوالفضل شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به نامه علی مطهری در مورد موضع‌گیری سپاه در مقابل ترامپ واکنش نشان داد و گفت: سپاه در این مورد اصلاً به مسائل سیاسی ورود پیدا نکرده است بلکه به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند.

فارس: وزیر کشور در نشست مشترکی با فعالان سازمان‌های مردم‌نهاد خبر داد که امسال حداقل 20 اعتراض و درگیری در مساله آب داشته‌ایم اما هیچ اقدامی از سوی سمن‌ها برای یک حرکت بزرگ در کشور انجام نشده است.

فارس: سیدرضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: ما 900 تریبون نمازجمعه داریم. آیا اینها واقعاً نمی‌توانند به مردم بگویند آی مردم! 10 درصد از مصرف برق را کاهش بدهید تا خاموشی نداشته باشیم؟! یعنی بگویند هر خانه‌ای شرعاً، عرفاً، و قانوناً، یک لامپ خاموش کند. نمی‌توانیم این را از مردم بخواهیم؟

سپاه‌نیوز: عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه در نامه‌ای به مراجع عظام تقلید، از آمادگی سپاه و بسیج برای نقش‌آفرینی و کمک در حل مشکلات عرصه اقتصاد کشور خبر داد.

ایسنا: طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران از دستور کار مجلس خارج شد و نمایندگان با اختلاف یک رای آن را نپذیرفتند.

ایلنا: حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان گفت: چند وقت است که می‌گویید لیست کسانی را که دلار ۴۲۰۰‌تومانی دریافت کرده‌اند، منتشر کنید خفقان گرفتند و نمی‌گویند آیا فامیل‌شان هستند یا وزیر هستند یا حتی نماینده مجلس. دردتان کجاست همه را معرفی کنید.

باشگاه خبرنگاران: سید‌حسین نقوی‌حسینی، سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: اگر فراکسیون به این نتیجه برسد که دولت اراده‌ تغییر کابینه ندارد، ورود می‌کند.

ایسنا: سخنگوی قوه قضائیه گفت که در پرونده‌های اقتصادی اخیر تا به امروز ۴۵ نفر بازداشت شده‌اند.

ایرنا: وزیر امور خارجه آلمان با تاکید بر ضرورت و اهمیت حفظ برجام، تصریح کرد: برای ماندگاری توافق هسته‌ای می‌جنگیم، زیرا آن را قراردادی بین‌المللی همسو با منافع خود و به سود امنیت منطقه می‌دانیم.

مهر: معاون اول رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه شرایط خطیری پیش روی کشور قرار دارد، اظهار کرد: باید با مردم صادق باشیم.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها