شناسه خبر : 27997 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

ایرنا: سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به دیدگاه‌های مختلف در خصوص نظر رهبر معظم انقلاب نسبت به لوایح چهارگانه مرتبط با همکاری ایران با گروه ویژه اقدام مالی (FATF) نامه‌ای به ایشان ارسال شد تا تکلیف مجلس در این خصوص مشخص شود.

فارس: جمعی از نمایندگان مجلس با ارسال نامه‌ای برای آیت‌الله آملی‌لاریجانی ریاست قوه قضائیه از احتمال فرار مدیران دوتابعیتی ابراز نگرانی کردند.

ایرنا: سفیر ایران در انگلیس از تلاش چهار کشور برای برگرداندن ایران به لیست سیاه FATF خبر داد و گفت: اگر ایران نتواند در این زمینه به یک جمع‌بندی مناسب دست یابد ممکن است با دست خودمان نظام بانکی و مالی را دچار تحریم‌های تحمیلی کنیم.

جماران: آیت‌الله یزدی، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از پخش برخی برنامه‌های تلویزیونی تا پاسی از شب انتقاد کرد و گفت: نتیجه این اقدام‌ها، کاهلی به نماز در وقت صبح است، توجه به فرایض وظیفه‌ای است که همه ما در مقابل آن مسوولیم.

ایلنا: غلامرضا حیدری، نماینده تهران گفت: پیرو انتشار خبری در مورد رفع صدور مصوبه اخیر شورای عالی امنیت ملی در مورد رفع حصر موضوع را از طریق رئیس مجلس پیگیری کردم که متاسفانه آقای لاریجانی صحت این خبر را تایید نکرد.

تسنیم: یحیی کمالی‌پور، عضو هیات‌رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه دولت پیگیر این است که لوایح چهارگانه موسوم به FATF در دستور کار مجلس قرار گیرد، گفت: استدلال دولتی‌ها این است اگر این لوایح ظرف دو ماه آینده در مجلس مصوب نشود در لیست سیاه این قراردادهای بین‌المللی قرار می‌گیریم.

ایرنا: رئیس انجمن دوستی ایران و روسیه با بیان اینکه این کشور برای رفع تنش‌ها در روابط با آمریکا تلاش می‌کند، اظهار کرد: روسیه روابط با ایران را فدای نزدیک شدن به آمریکا نخواهد کرد.

فارس: آیت‌الله احمد جنتی در جلسه انتخاب هیات رئیسه شورای نگهبان، برای یک سال دیگر به عنوان دبیر این شورا انتخاب شد.

مهر: فرمانده‌کل سپاه طی دل‌نوشته‌ای خطاب به روحانی تاکید کرد: چرا با آن قهر و غضبی که در شما سراغ داریم و در رقابت‌های انتخاباتی یا با مخالفان خود بعضاً به کار می‌بردید، با نارسایی‌ها و سوءمدیریت‌های بخش اقتصادی دولت برخورد نمی‌کنید!؟

خبرآنلاین: سعید جلیلی گفت: شش سال قبل مانند امروز کشور با مشکل ارز مواجه بود که آن زمان مجموعه تدابیری اندیشیده شد که با روی کار آمدن دولت یازدهم، بسیاری از این تجارب و تدابیر کنار گذاشته شد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها