شناسه خبر : 27752 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

ایسنا: وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات تا به امروز با صدها مورد فساد اقتصادی مبارزه کرده است که نمونه بارز آن کشف فساد اقتصادی به ارزش ۲۱ هزار میلیارد تومان در طول یک‌سال گذشته توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بوده است.

ایسنا: وزیر خارجه عربستان گفت: ایران باید بداند که جهان اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را به آنها نمی‌دهد. او همچنین مدعی شد که اگر ایران سیاست‌های خصمانه خود را تغییر ندهد فشارها علیه آن بیشتر می‌شود و منزوی‌تر خواهد شد.

تسنیم: علی مطهری، نایب‌رئیس مجلس با اشاره به نمایش در آغوش کشیدن اعضای تیم ملی کرواسی توسط رئیس‌جمهور کشورشان گفت: ایشان با یک حس مادرانه این کار را انجام داد و این آغوش، جنسی نبود؛ البته که پخش آن نباید انجام می‌شد.

ایسنا: ۱۲۵ تن از استادان دانشگاه‌های سراسر کشور در نامه‌ای به حسن روحانی خواستار ورود وی به موضوع بازداشت و احکام صادره برای دانشجویان شدند.

ایلنا: پیام درفشان وکیل خانواده کاووس سیدامامی از شکایت خانواده سیدامامی از صداوسیما خبر داد. وی افزود: رامین و مهران سیدامامی به ‌عنوان اولیای دم کاووس سیدامامی از مسوولان سازمان صداوسیما و مسوولان برنامه خبری 20:30 به دلیل پخش برنامه‌ای تحت عنوان «منطقه ممنوعه» در دادسرای فرهنگ و رسانه شکایتی را مطرح کرده‌اند.

مهر: علی‌اکبر ناطق‌نوری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه پیشنهاد برخی برای مذاکره با آمریکا در شرایط فعلی ممکن است عملی و به مصلحت کشور نباشد، گفت: نسبت به درایت رهبر انقلاب برای عبور از بحران اعتماد کنیم.

خبرآنلاین: سخنگوی شورای نگهبان گفت: خدمت کسانی که مدعی هستند قانون اساسی باید اصلاح شود و مجلس دوم و نخست‌وزیر داشته باشیم، عرض می‌کنم این اصلاحات معلوم نیست به ما جواب دهد و وضعیت بهتر از حال حاضر شود. باید رفتارمان را عوض کنیم و همه ظرفیت‌های قانونی را به کار بگیریم و اگر اینها پاسخ نداد سراغ اصلاح قانون اساسی برویم.

اعتماد آنلاین: قاسم میرزایی‌نیکو، نماینده مجلس، گفت: تعامل روحانی با نماینده‌های مجلس کم است. شاید بیش از یک‌سال و نیم است که دوستان مختلف به ‌عناوین ‌مختلف جلساتی را با رئیس‌جمهور درخواست می‌کنند اما متاسفانه برگزار نمی‌شود.

ایلنا: نماینده اسبق ایران در ایکائو با اشاره به اقدام اخیر گرجستان و صربستان مبنی بر ممنوعیت صدور بلیت یک‌طرفه برای ایرانی‌ها گفت: این یک رفتار معمول و قانونی دولت‌ها برای جلوگیری از مهاجرت مردم کشورهایی است که با آن لغو روادید هستند.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها