شناسه خبر : 27666 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

ایسنا: حکم اعدام هشت نفر از اعضای گروهک سلفی- تکفیری داعش مرتبط با حمله به ساختمان مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) با رعایت موازین شرعی و قانونی اجرا شد.

صدا و سیما: مجمع تشخیص مصلحت نظام، لایحه پیوستن ایران به پیمان مودت و همکاری در جنوب شرقی آسیا موسوم به «آسه‌آن» را تایید کرد.

ایرنا: محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: در مسائل ارزی بد عمل شد و تجربه شکست‌خورده مدیریت ارز در سال ۷۳ و سال‌های ۹۱ و ۹۰ را دوباره به نوعی تکرار کردیم؛ درحالی‌که تجربیات موفقی درباره مدیریت ارزی در زمان دولت اصلاحات موجود است که می‌توانست مورد استفاده قرار بگیرد.

ایرنا: غلامرضا مصباحی‌مقدم از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حال آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی «بسیار خوب» است و ایشان دوران نقاهت را می‌گذرانند. اما یکی از شاگردان هاشمی‌شاهرودی در قم گفت: کلاس هاشمی‌شاهرودی از دی‌ماه سال گذشته به‌دلیل بیماری ایشان تعطیل شده و تا امروز هیچ جلسه‌ای تشکیل نشده است.

ایسنا: محمدجواد کولیوند، رئیس کمیسیون شوراهای مجلس خبر داد: کمیسیون‌های قضایی و سیاسی مجمع تشخیص مصلحت نظام با بازگشت سپنتا نیکنام به شورای شهر یزد موافقت کردند.

تسنیم: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در توئیتی مدعی شد که مزاحمت‌های دریایی ایرانی‌ها برای ناوهای جنگی آمریکا در منطقه خلیج‌فارس در سال ۲۰۱۸ به صفر رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: تصمیم‌گیرنده نهایی درباره ترمیم تیم اقتصادی کابینه شخص رئیس‌جمهوری است و تاکنون مطلب خاصی در این‌باره مطرح نشده است.

خبرآنلاین: آیت‌الله سیدهاشم بطحایی، عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: می‌گویند دلار و سکه گران شده است، دلار و سکه چیست؟ مگر ما به دلار و سکه وابسته‌ایم که عده‌ای مزدور وابسته به بیگانه خرابی به بار بیاورند. ملت انقلابی دلار را باید دور بیندازد، کسی نباید به خاطر این مساله خود را ببازد.

خبرآنلاین: احمد شجاعی، رئیس سازمان پزشکی قانونی در مورد پرونده فوت کاووس سیدامامی گفت: ما دقیقاً وضعیت جسد را بررسی کردیم. علت اصلی فوت، خودکشی بر اثر فشار به ناحیه گردن بود. کبودی‌هایی در بدن او بود. بررسی دقیق کردیم صحنه مرگ را و متوجه شدیم وقتی به آن حالت دچار شده بود، بدن دچار تشنج می‌شود و به لبه‌های پنجره خورده بود و یکسری کبودی‌هایی در بدن به‌وجود آمده بود.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها