شناسه خبر : 27253 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

تسنیم: مدیرعامل بانک سپه گفت: به منظور تقویت فرهنگ قرآنی در این بانک و تشویق پرسنل برای انس هر چه بیشتر با قرآن هریک از کارکنان که حافظ حداقل پنج جزء قرآن باشند از اولویت یک درجه ارتقای شغلی برخوردار خواهند شد.

ایرنا: در جلسه هیات دولت محل‌های مناسب به منظور برگزاری تجمعات مشخص شد.

ایسنا: مصرف چای تهیه‌شده از آب آلوده باعث مسمومیت 13 نفر در باقرشهر شد. مسمومان حادثه دلیل این اتفاق را تعویض غیراصولی دستگاه تصفیه آب و استفاده نکردن از آن اعلام کرده‌اند.

ایسنا: علیرضا بیگلری، رئیس انستیتو پاستور ایران، گفت: با اجازه مقام معظم رهبری، 100 میلیون دلار از محل صندوق ذخیره ارزی برای تامین و تولید دو واکسن جدید «پنوموکوک» و «روتاویروس» اختصاص یافت.

فارس: سلمان خدادادی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان وجود دو میلیون و 800 هزار زن سرپرست خانوار در کشور، گفت: این زنان به دلیل فوت همسر یا طلاق تنها زندگی می‌کنند؛ در واقع سالانه 17 هزار نفر در سنین 25 تا 32 سال جان خود را در تصادفات رانندگی از دست می‌دهند و با فوت این 17 هزار نفر زندگی زنان و فرزندان زیادی تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

ایلنا: بهمن مؤدی معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط ‌زیست استان خراسان جنوبی گفت: شکارچیان خارجی علاقه زیادی به شکار پلنگ در ایران دارند که خوشبختانه مجوز آن صادر نمی‌شود.

خبرآنلاین: شهرداری تهران با نصب بیلبوردی در میدان ولیعصر تهران، آماده استقبال از برگزاری جام جهانی فوتبال در روسیه و حضور تیم ملی ایران در این مسابقات شده است، اما در این بیلبورد فقط تصاویر مردان منعکس‌ شده است و همین مساله انتقاد گروهی از مخاطبان شبکه‌های اجتماعی در حذف تصاویر زنان را برانگیخته  است.

باشگاه خبرنگاران: علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: تعداد دستگیرشدگان در جریان پرونده شهردار و شورای شهر مرودشت افزایش یافت. شش نفر از دستگیرشدگان از اعضای شورای شهر به همراه شهردار و یک نفر دیگر از اعضای شورای سابق هستند و دو نفر دیگر که در این خصوص نیز نقش داشته‌اند از دستگیرشدگان هستند.

صداوسیما: رئیس دادگاه‌های انقلاب تهران از صدور ۱۵۰ رای برای متهمان پرونده حادثه خیابان پاسداران خبر داد و گفت: برخی متهمان به سبب نوع عناوین اتهامی به حبس کوتاه و برخی به حبس طولانی‌مدت محکوم شده‌اند.

فارس: دنیا پاداش، مدیر پروژه طرح آموزش آموزگاران، گفت: ۸۰ درصد کودکان و نوجوانان تحرک کافی ندارند.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها