شناسه خبر : 27168 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

مهر: رئیس‌پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا از اجرای طرح مقابله با عرضه‌کنندگان ابزارهای دورزدن فیلترینگ در داخل کشور خبر داد.

ایسنا: اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با استعفای دبیرکل این حزب مخالفت کردند.

ایرنا: مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیر امور خارجه چین با تاکید بر ادامه اجرای برجام، تصریح کردند که تمام تلاش خود را برای حفظ توافق هسته‌ای به‌رغم خروج آمریکا از آن به‌کار می‌گیرند.

برنا: بهرام پارسایی، عضو کمیسیون اصل 90 در مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده سعید طوسی در کمیسیون اصل 90 مورد بررسی قرار گرفت اما یکی از پرونده‌های او محرمانه بود.

خبرآنلاین: امام جمعه مشهد گفت: کار آمریکا به جایی رسیده که امروز روی کره زمین مملکتی نیست که پرچم آمریکا را آتش نزند؛ قدرتی می‌گوید من رئیس دنیا هستم و بعد فروپاشی شوروی دنیا همه‌کاره من هستم اما در کارنامه‌اش همه‌اش شکست است.

مهر: رئیس کمیته «امنیت آب» کمیسیون امنیت ملی مجلس از ورود شورای عالی امنیت ملی به موضوع «کم‌آبی» خبر داد و اظهار داشت: در موضوع «کم‌آبی» شورای عالی امنیت ملی ماموریت یافته تا در جهت تامین آب و تقسیم آن دستورالعمل‌های سریع و مناسبی را ابلاغ کند. گام اول حل بحران سه استان «کرمان، اصفهان و یزد» است.

مهر: علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: جمهوری اسلامی ایران امنیت سوریه را معادل امنیت خود تلقی می‌کند و از این حیث حفظ ثبات در سوریه برای جمهوری اسلامی ایران نیز یک دستاورد محسوب می‌شود.

ایسنا: فرودگاه سلیمانیه عراق اعلام کرد که پروازهای این فرودگاه به تهران به ‌زودی از سر گرفته می‌شود.

خبرآنلاین: حسین الله‌کرم گفت: سفرهای خارجی من علمی، دانشگاهی و تحقیقاتی به کشورهای دوست و همکار مثل کشورهای اروپایی، آسیایی، ترکیه، لبنان، عراق و سوریه است که تابه‌حال مشکلی ایجاد نشده چون مرتبه اول و جدید نیست که تحریم می‌شوم. نام من در لیست اولیه تحریم آمریکا نیز بود، اما تاثیر منفی در سفرهای خارجی من نگذاشت.

ایلنا: علی خرم، سفیر سابق ایران در مقر اروپایی سازمان ملل متحد گفت: دفاع برجام و رقابت تجاری میان اروپا و آمریکا به یک موضوع حیثیتی برای اتحادیه اروپا تبدیل شده است. برخلاف نظر برخی از افراد، جنگ زرگری نیست. در این شرایط، اگر ایران خوب بازی کرده و یارگیری کند، می‌تواند اروپا را با خود داشته باشد.

ایرنا: پس از استعفای استاندار پیشین کرمان، وزیر کشور در حکمی محمدجواد فدائی‌فتح‌آبادی را به سمت سرپرست استانداری کرمان منصوب کرد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها