شناسه خبر : 27123 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

ایسنا: حمید بعیدی‌نژاد، سفیر ایران در انگلیس گفت بی‌سوادی در وزارت خارجه آمریکا بیداد می‌کند. در بیانیه وزارت خارجه آمریکا پیرامون ایران که از سوی پمپئو خوانده شد، آمده است: ایران باید به «جامعه ملل» بازگردد و این کلمه با حروف بزرگ نوشته شده که اسم خاص می‌شود که به معنی سازمان بین‌المللی قبل از سازمان ملل متحد است.

ایسنا: سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد: ایران تا زمانی که نیاز باشد و خطر تروریسم در سوریه باشد و دولت سوریه از ایران بخواهد به کمک‌های خود به این کشور ادامه بدهد، در سوریه باقی می‌ماند.

ایرنا: سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اعلام این خبر که اساسنامه جدید تشکل متبوعش تصویب شده است، اظهار کرد: قرار بود در سال 96 بازنگری داشته باشیم که در نهایت به امسال کشیده شد و در اردیبهشت‌ماه به تصویب رسید که طی آن هم تشکیلات و کار ویژه روحانیت مبارز مورد بررسی قرار گرفت و هم هدف تشکیل این تشکل سیاسی مورد تامل قرار گرفت.

ایلنا: مدیرکل زندان‌های استان تهران اعلام کرد بازداشتگاه کهریزک تعطیل شده است.

ایسنا: پیام درافشان، وکیل‌مدافع کاوس سیدامامی در خصوص وضعیت همسر سیدامامی توضیح داد: در حال حاضر ایشان به دلیل نامساعد بودن حالشان در بیمارستان به سر می‌برند.

خبرآنلاین: عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: آیت‌الله موحدی‌کرمانی رئیس شورای مرکزی جامعه روحانیت باقی می‌ماند و قرار است یک دبیرکل برای امور اجرایی انتخاب شود.

ایسنا: وزارت اطلاعات اعلام کرد که این وزارتخانه در هیچ یک از گزارش‌های ارسالی به مقامات و دستگاه‌های ذی‌صلاح اعلام نکرده است که ۲۱۰ یا ۱۹۸ مدیر دوتابعیتی در پست‌های مدیریتی حضور دارند.

ایلنا: مشاور عالی رهبری در امور نیروهای مسلح گفت: آمریکا مدعی است که ما در منطقه دخالت می‌کنیم اما استراتژی ما حمله نظامی نیست، اگر در سوریه و عراق هم هستیم به دعوت رسمی آنها به عنوان مستشار نظامی حضور داریم.

ایرنا: معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به برخی شایعات مبنی بر ایجاد استان‌های جدید در تقسیمات کشور گفت: هیچ‌گونه طرحی برای ایجاد استان جدید در وزارت کشور مطرح نیست و تمامی شایعات در این خصوص نادرست و ناشی از تلقیات ذهنی طراحان این‌گونه مطالب است.

ایرنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تایید گفته دادستان کل کشور درباره فیلتر توئیتر بر اساس حکم قضایی گفت: این حکم در شهر مشهد بوده است و همچنان معتقدیم تصمیم درباره توئیتر باید در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه پیگیری شود.

دراین پرونده بخوانید ...