شناسه خبر : 26615 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

ایلنا: محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش گفت: به زودی دو پیام‌رسان داخلی را برای استفاده‌های این وزارتخانه و مدارس معرفی می‌کنیم و به دنبال ایجاد انگیزه برای دانش‌آموزان و والدین برای خروج از تلگرام و پیوستن به شبکه‌های پیام‌رسان داخلی هستیم.

ایسنا: مدیرکل زندان‌های استان تهران به شایعاتی مبنی بر به کما رفتن حمید بقایی، معاون رئیس‌جمهور سابق احمدی‌نژاد، واکنش نشان داد و گفت: حمید بقایی، تحت مراقبت پزشکی قرار دارد و طی روزهای اخیر تغییری در وضعیت ایشان پدید نیامده است.

فارس: وزیر کشور با اشاره به مشکلات پیش‌آمده برای فعالیت کوله‌بران در برخی از استان‌های مرزی گفت: دولت با طرح جدیدی که اخیراً به تصویب رسانده به دنبال ساماندهی فعالیت کوله‌بری در استان‌های مرزی است.

ایسنا: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه روابط ایران و عراق از استحکام قوی و خاصی برخوردار است، گفت: «روابط دو کشور تحت ‌تاثیر شیطنت‌های مداخله‌جویانه قرار نخواهد گرفت.»

خبرآنلاین: وکیل محمدرضا رحیمی گفت: «موکلم هفته گذشته در حالی که وارد چهارمین سال حبس شده بود، برابر با مقررات قانونی در قالب آزادی مشروط از حبس خارج شده است.»

ایلنا: علیرضا رحیمی نماینده مجلس در کانال تلگرام خود نوشت: گروهی از کارشناسان ارشد بخش مخابرات در معیت یک عضو کابینه برای ارزیابی بیشتر فنی و مذاکره در خصوص تلگرام به روسیه سفر کرده‌اند. پیچیدگی فنی و نرم‌افزاری تلگرام برخی تصمیمات را با تاخیر روبه‌رو کرده است.

فارس: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه سر تسلیم در مقابل آمریکا و متحدانش فرود نیاورده و نخواهد آورد و با اتکا به توان خود، دست برادری به سوی همسایگان دراز کرده است.

خانه‌ملت: معاون اول رئیس‌جمهور گفت: حدود هفت ماه است که جلسات ستاد اقتصادی تعطیل است. در زمان خودش توضیح می‌دهم که چرا جلسات ستاد را تشکیل ندادم.

ایسنا: حسن مرعشی گفت: ما باید بابت کارهایی که کردیم و کشور را در اختیار جریانات بی‌هویت قرار داد، عذرخواهی کنیم. ما دچار غرور و تمامیت‌خواهی  شدیم.

فارس: علیرضا رحیمی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از ورود کمیسیون متبوعش به موضوع کاوه مدنی خبر داد و گفت شخصی که باید درباره کاوه مدنی صحبت کند البته آقای کلانتری است، چراکه ایشان مدنی را منصوب کرد.

ایلنا: محمد غرضی، وزیر پیشین پست و تلگراف گفت: اصلاح‌طلبان نمی‌توانند دولت را نگه دارند و اصولگرایان نمی‌توانند ملت را نگه دارند و این اتفاق در ۱۵۰ سال گذشته رخ داده است.

دراین پرونده بخوانید ...