شناسه خبر : 26518 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

ایسنا: معاون سیاسی وزیر کشور گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم به اکثر درخواست تجمعات پاسخ مثبت داده شد و ده‌ها هزار تجمع انتخاباتی در دوران انتخابات ریاست‌جمهوری و مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

خبرآنلاین: آیت‌الله جوادی‌آملی در دیدار با علی لاریجانی گفت: آن که روسری خود را بر سر چوب می‌کند، با قرآن مخالف نیست، بلکه با این شرایط کشور مخالف است.

تسنیم: محکومیت محمودرضا خاوری، مدیرعامل پیشین بانک ملی، قطعی شد. رئیس‌کل دادگستری استان تهران گفت: پرونده برای اجرای حکم به دادسرا ارسال شده تا از طریق شناسایی و توقیف اموال وی در داخل ایران، بخشی از حکم که مربوط به رد مال و جزای نقدی است، اجرا شود.

ایسنا: زهرا ساعی، عضو فراکسیون زنان مجلس، در واکنش به اسیدپاشی اخیر نوشت: تاثیر و شفافیت قانون در مورد جرم اسیدپاشی نباید از تاثیر اسید بر صورت قربانیان کمتر باشد تا امنیت روحی و جسمی دختران را تضمین کند و طرح تشدید قانون مجازات اسیدپاشی در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

ایسنا: عادل الجبیر، وزیر خارجه سعودی، بار دیگر مدعی دخالت جمهوری اسلامی ایران در کشورهای عربی شد. وزیر خارجه عربستان در گفت‌وگو با روزنامه عکاظ مدعی شد که دخالت ایران در کشورهای عربی از جمله سوریه، یمن و عراق یکی از موضوعات نشست کمیته چهارجانبه خواهد بود.

خبرآنلاین: رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: احتمال دارد امسال نیز یکسری حوادث و تهدیدات اتفاق بیفتد، بنابراین باید نگاهمان به عنصر تهدید، آسیب و روند مقابله با آن پیشدستانه باشد.

انتخاب: محمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران، در خصوص شکایت از پسر محمدباقر قالیباف، شهردار سابق تهران، گفت: ۱۲ شکایت ارسال شده است اما تا این لحظه به شورای شهر اطلاعی در مورد سرنوشت این شکایت‌ها داده نشده است.

حوزه‌نیوز: رئیس پژوهشکده انساب قم در پاسخ به سوالی درباره شجره‌نامه الیزابت‌دوم، ملکه سلطنتی انگلستان، که وی را به خاندان اهل بیت (ع) منتسب کرده است، گفت: شجره‌نامه منسوب به سیادت ملکه انگلستان جعلی است.

ایلنا: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اعلام کرد سوال از رئیس‌جمهور از دستورکار پارلمان خارج شده است.

فارس: وزیر امور خارجه ایران گفت اگر آمریکا تصمیم به خروج از برجام بگیرد، واکنشی را از سوی ایران و جامعه بین‌المللی مشاهده خواهد کرد که برایش اصلاً خوشایند نخواهد بود.

ایسنا: دادستان تهران از صدور 350 فقره کیفرخواست در مورد متهمان آشوب‌های اسفندماه در خیابان پاسداران تهران خبر داد و اعلام کرد تعدادی از پرونده‌ها با صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال شده است.

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها