شناسه خبر : 26021 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها (سیاسی)

ایسنا: بهرام قاسمی، سخنگوی دستگاه دیپلماسی، از سفر وزرای امور خارجه اسپانیا و هلند به ایران خبر داد و گفت: رایزنی و تبادل‌نظر درخصوص راه‌های تقویت و توسعه روابط دوجانبه از جمله اهداف سفر این مقامات اروپایی به تهران است.

میزان: رئیس قوه قضائیه گفت: امروز جاسوسی در پوشش فعالیت‌های مدنی رایج شده است و علاوه بر این در پوشش بازار کسب‌وکار نیز جمعیت‌هایی تشکیل می‌دهند که از آن طریق بی‌بند‌و‌باری را ترویج دهند. اما قوه قضائیه سد راه آنهاست و به همین دلیل انواع تهمت‌ها و حملات به دستگاه قضایی وارد می‌شود.

خانه ملت: رئیس مجلس با تاکید بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها و قوا برای حل مشکل ریزگردها، از وزارت نیرو خواست هرچه سریع‌تر نسبت به تخصیص حق‌آبه محیط زیستی در خوزستان و سایر نقاط کشور اقدام کند.

ایسنا: سخنگوی وزارت کشور از دستور وزیر کشور به تمامی فرمانداران از لزوم سکونت در محل خدمت خود پیرو تاکید رئیس‌جمهوری خبر داد و تصریح کرد: فرماندارانی که در محل خدمت خود سکونت نداشته باشند، برکنار می‌شوند.

ایرنا: نرگس موسوی، دختر زهرا رهنورد اعلام کرد که مادربزرگش (مادر زهرا رهنورد) فوت کرده است. نرگس موسوی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «مادربزرگ مهربان و صبورم بعد از روزها تحمل رنج درگذشت... مادر مادرم»

تسنیم: نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل مجدداً با طرح این ادعا که ایران با نقض قطعنامه‌های شورای امنیت، سلاح به یمن فرستاده خواستار واکنش شورای امنیت شد.

ایرنا: حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: سخنان آقای روحانی در مورد اصل ۵۹ تاکید بر ظرفیت‌های فراوان قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بود و به نظر می‌رسد موضوع خاصی برای برگزاری همه‌پرسی مدنظر ایشان نبود. هرچند من در این خصوص صحبتی با آقای رئیس‌جمهوری نداشتم.

ایلنا: اسفندیار رحیم‌مشایی از سوی بازپرس شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه احضار و به او ابلاغ شده که در صورت عدم حضور جلب خواهد شد.

ایسنا: ششمین جلسه دادگاه تجدیدنظر حمید بقایی برگزار شد. بقایی هنگام خروج از دادگاه گفت: در این جلسه بیشتر به موضوع توهین به محسنی‌اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه پرداخته شد.

ایرنا: وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمنان در پی سیاه‌نمایی هستند و نباید این فرصت را برای موج‌سواری آنان مهیا کنیم، گفت: رسانه‌ها با پرهیز از پمپاژ روحیه ناامیدی، تغییر رویکردها و انعکاس مدبرانه مسائل و مشکلات در جهت آرامش جامعه گام بردارند.

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها