شناسه خبر : 25821 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها (سیاسی)

شفقنا: آیت‌الله نوری‌همدانی گفت: چند زن در تهران حجاب خود را برداشتند و دشمنان فکر کردند انقلاب سست شده است در حالی که آنها نخاله بودن خود را نشان داده‌اند که در هر جامعه‌ای این افراد وجود دارند.

ایرنا: سخنگوی سازمان انرژی اتمی از سفر یک تیم فنی از روسیه برای بازدید از تاسیسات هسته‌ای فردو خبر داد و گفت: کار نصب تجهیزات مربوط به پروژه ایزوتوپ پایدار از همان روز ورود یا روز بعد آغاز می‌شود.

فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: شرط رهبری و شریعت جزو شروط لازم یک انقلاب الهی است، ولی شرط کافی آن مردم است یعنی باید مردم باشند تا انقلاب تداوم پیدا کند. همراهی مردم نباشد هیچ انقلابی استمرار نمی‌یابد.

تسنیم: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکایی‌ها وقتی دیدند در عراق و سوریه داعش و گروه‌های سازمان‌یافته تروریستی جایگاه و سرزمین تصرفی را از دست دادند، آنان را به طرق مختلف به افغانستان منتقل می‌کنند و ما شاهد انفجار، ترور و جنایات جدیدی در افغانستان هستیم.

مهر: رئیس دانشگاه امام صادق گفت: آنچه در حدود یک ماه گذشته اتفاق افتاده است، اگرچه پاره‌ای از آن جنبه‌هایی از ضعف‌های موجود در مملکت را نشان می‌دهد که باید آن را جبران کرد، اما این تب‌ها نشان از یک عارضه دارد که باید این عوارض برطرف شود.

ایسنا: وکیل مدافع سازمان تامین اجتماعی در پرونده مرتضوی گفت مرتضوی باز هم به دادگاه نیامد.

خانه‌ملت: نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس گفت: کنتور خالی شدن جمعیت در استان خوزستان سرعت گرفته و ظرف ۲۰ سال آینده سرزمینی به این اسم نخواهیم داشت.

فارس: آیت‌الله جنتی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مساله امروز نظام اسلامی را توطئه‌ براندازی دانست و گفت: باید توطئه‌ها را خنثی کرد و مساله براندازی را جدی گرفت.

جماران: اسدالله بادامچیان در مورد مطرح شدن اعدام برخی چهره‌های سیاسی توسط امام جمعه موقت تهران گفت: من موضع‌گیری علیه افراد ندارم و معتقدم در نظام آزاد جمهوری اسلامی هرکس حرف خودش را می‌زند؛ چه برسد که خطیب محترم نماز جمعه باشد.

تسنیم: رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: مصادیق رجل سیاسی برای کاندیداهای ریاست‌جمهوری در مجلس نهایی شد.

انتخاب: محمدرضا باهنر، درباره بیماری آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی گفت: در عمل جراحی که انجام شد غده‌ای کلیه ایشان را گرفته بود. در اتاق عمل قرار بود غده را بردارند که کلیه را هم اشتباهاً برداشتند.

مهر: محمد حسینی، عضو ناظر مجلس در صندوق توسعه ملی گفت: سیدصفدر حسینی رئیس سابق این صندوق حدود ۷۰۰ میلیون تومان از دریافتی‌های خود را به بیت‌المال بازگرداند.

دراین پرونده بخوانید ...