شناسه خبر : 25541 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها (سیاسی)

ایسنا: رئیس مجلس با اشاره به اعتراضات اخیر گفت: زوایای پنهان این اعتراضات باید مورد واکاوی بیشتر قرار گیرد، اما فصل مشترک اکثر این تحلیل‌ها چند موضوع است. مشکلات اقتصادی و بیکاری یکی از موضوعاتی است که نگرانی‌هایی در جامعه ایجاد کرده و انتظار عمومی سرعت عمل در حل آنهاست.

خانه‌ملت: مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دستور کار هیات‌رئیسه مجلس خارج شده است.

تسنیم: مهرداد بائوج‌لاهوتی، عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ کل کشور گفت: طبق مصوبه این کمیسیون حقوق‌های کمتر از پنج میلیون بین ۱۰ تا ۱۸ درصد در سال آینده افزایش می‌یابد.

تسنیم: قائم‌مقام صداوسیما گفت: تعاملات صداوسیما با سپاه تقویت می‌شود.

ایلنا: در چهارمین همایش مدیریت جهادی وزیر بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه به عنوان مدیران جهادی برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

ایسنا: رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «محدودیت‌های محصوران نسبت به شش ماه قبل خیلی کمتر شده است»، گفت:‌ این روند قابل قبول است و باید کمک کنیم این روند بدون اینکه سیاسی شود ادامه یابد، چراکه احساس می‌کنیم که به سمت حل موضوع پیش می‌رویم.

مهر: وزارت خارجه فرانسه بار دیگر با تکرار اعلام تعهد خود به حفظ برجام بر لزوم احترام همه طرف‌ها به این توافق تاکید کرد.

میزان: رئیس قوه قضائیه با اشاره به تحریم خود از سوی آمریکا تاکید کرد: از نظر شخصی این امر را افتخاری برای خود می‌دانم و معتقدم که این اقدام دلیل بر صحت مسیر و راهی است که در پیش گرفته‌ایم لذا از این جهت اقدام آمریکا هیچ اهمیتی ندارد.

ایلنا: بهرام پارسایی، عضو هیات‌رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، از پرونده مفتوحه تخلف هزار میلیارد تومانی در واگذاری آلومینیوم المهدی و هرمزال در این کمیسیون خبر داد و گفت: این پرونده موجب شده ۵۰ تا ۶۰ درصد بازار آلومینیوم کشور دست یک خانواده بیفتد.

ایسنا: وزیر امور خارجه روسیه با تاکید بر اینکه حفظ توافق هسته‌ای با ایران اولویت مسکو در سال 2018 است، گفت: فعالیت‌های موشکی ایران قابل مذاکره نیست.

ایلنا: گری لوئیس، هماهنگ‌کننده سازمان ملل متحد در ایران در پایان ماموریت خود با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه دیدار و خداحافظی کرد.

تسنیم: حسینعلی حاجی‌دلیگانی، عضو هیات تحقیق و تفحص از مسوولان دوتابعیتی و دارای گرین‌کارت از تدوین گزارش تفحص هیات متبوع خود خبر داد و اعلام کرد که ۱۰۰ مسوول کشور دوتابعیتی و دارای گرین کارت هستند.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها