شناسه خبر : 25021 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها (سیاسی)

خانه‌ملت: نمایندگان مجلس با کلیات طرحی برای اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس موافقت کردند که بر اساس آن سن مجاز برای فعالیت وزرا به 65 سال کاهش پیدا می‌کند و همچنین کمیسیون اصل 90 در برابر شکایت از قوای سه‌گانه می‌تواند حکم صادر کند.

خبرآنلاین: سخنگوی جبهه پایداری گفت: گُنده کردن موضوع احمدی‌نژاد به نفع نظام نیست. همه هم می‌دانند پایداری با احمدی‌نژاد هیچ صنمی ندارد. یک کسی یک جایی دعوای شخصی راه می‌اندازد، آدم بیاید این را مساله عمده کشور کند!

انتخاب: ابراهیم رئیسی، با اشاره به ورود خود به عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ورود اینجانب به عرصه انتخابات جهت انجام یک وظیفه بود و این اتفاق نیفتاد مگر بعد از درخواست‌های متعدد مردم و نخبگان. در صحت تصمیم خود ذره‌ای تردید ندارم و یک درصد پشیمان نیستم.

ایسنا: معاون رئیس‌جمهور گفت: متاسفانه برخی مدیران بی‌انگیزه، آویزان کشور شده‌اند و نه‌تنها خود شجاعت کنار رفتن را ندارند بلکه هیچ فردی نیز شجاعت کنار زدن آنها را ندارد.

ایرنا: سازمان ملل اعلام کرد که پس از بررسی اجزای باقی‌مانده از موشک‌های شلیک‌شده توسط حوثی‌ها به عربستان، تایید نمی‌کند که این موشک‌ها ساخت ایران بوده است.

فارس: سردار سرتیپ دوم پاسدار سیروس صابری به عنوان جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ منصوب شد.

خانه‌ملت: ۲۳۵ نماینده مجلس با امضای بیانیه‌ای متذکر شدند ایالات متحده آمریکا حتی به قراردادها و موافقت‌نامه‌های نیم‌بند خود هم اعتنایی نمی‌کند و با اعلام بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی آخرین میخ را بر تابوت روند به اصطلاح صلح در خاورمیانه کوبید.

ایسنا: مهدی چمران گفت: در جریان انتخابات شورای شهر تهران نیز مساله این بود که مصر بودیم با بازشماری آرا حسن اعتماد مردم به صحت انتخابات ثابت شود وگرنه بنده می‌دانستم که رای نمی‌آورم و اگر رای می‌آوردم هم ادامه نمی‌دادم.

ایلنا: رئیس‌جمهور روسیه گفت: مسکو قصد دارد با ایران و ترکیه برای آغاز روند برقراری صلح در سوریه همکاری کند.

ایلنا: دبیر کل سازمان ملل با تایید پایبندی ایران به برجام گفت: خودداری رئیس‌جمهور آمریکا از تایید کردن تعهد ایران به توافق هسته‌ای، آینده توافق را در ابهام قرار داده است.

خبرآنلاین: نمایندگان مجلس با کلیات طرحی که ۱۰ درصد یارانه مردم را برای کمک به مناطق زلزله‌زده، هزینه می‌کند، موافقت کردند که این طرح به دلیل برخی مشکلات به کمیسیون برنامه و بودجه برگشت تا بعد از رفع ایراد، دوباره بررسی شود.

دراین پرونده بخوانید ...