شناسه خبر : 35539 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

مهر: معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب، گفت: طرح توقف خودروها در پشت خط عابر پیاده در سطح شهر تهران بزرگ در حال اجراست.

تسنیم: رئیس پلیس تهران گفت: کیوان امام‌وردی به ارتکاب جرم اقرار کرده اما مدعی شده که مبتلا به سادیسم است که  البته این‌گونه نیست. سردار حسین رحیمی درباره آخرین روند رسیدگی به این پرونده گفت: تاکنون شاکیان زیادی در رابطه با این پرونده به پلیس مراجعه کرده‌اند و مراجعات شاکیان کماکان ادامه دارد و پرونده در دست رسیدگی است.

فارس: مهدی مهرانگیز معاون دادستان تهران از تعیین دو شعبه ویژه در دادسرای مبارزه با مواد مخدر برای برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر خبر داد.

ایلنا: سرهنگ ایوب گرامی معاون نیروی انسانی تهران بزرگ درباره آخرین وضعیت جذب نیرو در نیروی انتظامی گفت: در حال حاضر امکان جذب نیروی خانم و آقا تا دو هزار نفر در نیروی انتظامی وجود دارد و هنوز ظرفیتی که برای جذب نیرو در نظر گرفته‌ایم، تکمیل نشده است.

ایرنا: رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی با بیان اینکه مشمولان کنکوری فارغ‌التحصیل سال ۹۸ تا پایان شهریورماه مهلت معرفی دارند، گفت: مشمولان از حداکثر مهلت تعیین‌شده استفاده کنند و مشمولان مجاز به انتخاب رشته نیز می‌توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را تا اول آذرماه تمدید کنند.

فارس: رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش گفت: بسته شدن مدارس بر ترک تحصیل تاثیر می‌گذارد و ۳۶ درصد احتمال بیشتری برای ترک تحصیل وجود دارد. پس یکی از ظرفیت‌های مهم باز نگه داشتن مدارس است.

ایلنا: فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از توقیف خودروی حامل بیش از سه کیلوگرم شمش طلای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد خبر داد.

تسنیم: وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی از حضور ارزشمند رهبر معظم انقلاب در سی‌وچهارمین اجلاس سراسری روسا و مدیران آموزش‌وپرورش سراسر کشور و ارائه رهنمودهای ارزشمند ایشان تشکر کرد.

فارس: سید حسن الحسینی مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: 5 /3 میلیون دانش‌آموز فاقد گیرنده هوشمند هستند. پایین بودن معلومات نظام فناورانه در تعلیم و تربیت از جمله مشکلات ماست. کلاس‌های درس در شاد برای دوره متوسطه در روز و دوره ابتدایی در عصر تشکیل می‌شود.

ایرنا: رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر از اجرای طرح «نذر آب ۳» از نیمه شهریور تا هفته اول مهرماه با هدف نبرد با تبعات بی‌آبی در چهار استان خشکسالی‌زده سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کرمان و هرمزگان خبر داد و گفت: در این طرح ملی ۱۲ استان به عنوان معین و ۱۲ استان دیگر به عنوان پشتیبان مشارکت دارند.

دراین پرونده بخوانید ...