شناسه خبر : 35354 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

مهر: مشاور وزیر کشور گفت: به‌رغم کاهش روند ابتلا به کرونا در پایتخت اما همچنان پیشنهاد داده‌ایم تا طرح ترافیک و حضور یک‌سوم کارمندان در ادارات تا پایان مرداد ادامه داشته باشد.

ایسنا: فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفتند که برای رعایت مسائل بهداشتی و به منظور حفظ سلامتی بازیکنان و عوامل اجرایی مسابقات فوتبال در راه مقابله با گسترش بیماری کرونا، دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ را تا سال ۲۰۲۱ به تعویق بیندازند.

ایلنا: سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از عفو و تخفیف مجازات ۲۱۸ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی خبر داد. سیدیاسر رایگانی اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر خم، تعداد دو هزار و ۱۳۵ نفر از محکومین محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی از سراسر کشور مورد عنایت مقام معظم رهبری قرار گرفتند.

فارس: جانشین فرمانده انتظامی پایتخت از کشف دو تن گوشت فاسد یخ‌زده در انباری در خیابان ۱۷ شهریور خبر داد. سردار حمید هداوند اظهار داشت: ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران از محل جمع‌آوری گوشت‌های فاسد و بسته‌بندی مجدد آن در دو انبار جداگانه در جنوب تهران مطلع شدند.

مهر: با تصویب اعضای شورای شهر تهران خیابان «سازمان آب» با ۱۳بار تکرار، در محدوده صادقیه در منطقه ۲ و ۵ شهرداری تهران به نام پیشنهادی «مهدی بازرگان» تغییر یافت.

ایسنا: مدیرکل دفتر آبخیزداری و حفاظت از خاک سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور از تخصیص 1100 میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به پروژه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری در سال جاری خبر داد.

ایلنا: رئیس شورای عالی نظام پزشکی گفت: در جامعه پزشکی بیش از شش هزار مبتلای کرونا داشتیم و بیش از ۱۵۰ نفر به شهادت رسیدند.

فارس: الهام فخاری عضو شورای شهر گفت: به جای نامگذاری خیابان‌ها به نام برخی افراد فوت‌شده به علت کرونا، نماد یادبودی را از راه فراخوان همگانی هنری و با توجه به مساله مشترک جامعه در مواجهه با کووید 19 ایجاد کنیم.

ایسنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران درباره اظهارنظرها پیرامون ایمنی انبار نفت واقع در شهران گفت: مخازن نفت در شمال غرب تهران یا جنوب این شهر از گذشته‌های دور جانمایی شده و تمام ملاحظات فنی، ایمنی در جانمایی این مخازن مورد توجه قرار گرفته است.

ایلنا: سردار رمضان شریف از اعلام آمادگی سپاه برای واگذاری مکان‌های آموزشی و ورزشی خود در سراسر کشور برای کمک به وزارت علوم در برگزاری مطلوب کنکور سراسری خبر داد.

دراین پرونده بخوانید ...