شناسه خبر : 35137 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

تسنیم:‌ سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: در حال حاضر هر هفته ۲۰۰ تا ۳۰۰ کارت خام از سوی چاپخانه دولتی در اختیار سازمان ثبت احوال قرار می‌گیرد و این سازمان کارت ملی هوشمند را صادر می‌کند.

خبرآنلاین: احمد پورمخبر بازیگر فیلم‌های سینمایی و سریال‌های کمدی در ۸۰سالگی درگذشت. او با بازی در سریال‌های موفق رضا عطاران مثل «متهم گریخت»، «ترش و شیرین» و «بزنگاه» به دنیای سینما معرفی شد و پس از آن در فیلم‌های کمدی بسیاری جلوی دوربین رفت.

ایسنا: رئیس اداره حقوقی سازمان حفاظت محیط زیست تهران گفت: بیشترین میزان تصرفات در مناطق حفاظت‌شده تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست در استان تهران مربوط به بخش لواسانات و محدوده‌ای از شمال شرق استان تهران است که شامل پارک ملی خجیر و سرخه‌حصار می‌شود.

تسنیم: بیش از سه هزار و ۳۰۰ موتورسوار در تصادفات سال گذشته جان خود را از دست دادند که حدود ۱۲ درصد آنها (۳۹۲ نفر) دانش‌آموز بودند؛ ضربه به سر به دلیل عدم استفاده از «کلاه ایمنی» عامل بیش از نیمی از تلفات تصادفات موتورسواران بوده است.

مهر: رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه تلاش ما این است که هزینه زیارت عتبات عالیات برای مردم گران نشود، گفت: به دنبال این هستیم تا با تامین ارز، هزینه سفر به سوریه کاهش پیدا کند.

فارس: رئیس هیات‌مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: حدود چهار هزار دفتر خدمات مسافرت هوایی در حال حاضر به دلیل کرونا ورشکسته شده‌اند.

ایرنا: معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی از پرداخت مقرری بیمه بیکاری دوران شیوع ویروس کرونا به ۹۹۰ هزار و ۳۴۳ نفر (۹۰ درصد از واجدان شرایط) خبر داد.

فارس: شهربانو امانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، گفت: بر اساس مصوبه ستاد کرونا امسال شهرداری مراکز عرضه دام برای قربانی در روز عید قربان را برپا نخواهد کرد.

تسنیم: رئیس پلیس پیشگیری تهران از کشف ۷۵۰ عدد سکه عتیقه، سه آلبوم مخصوص به سکه‌های سه هزار سال پیش، یک کتاب قدیمی و تعدادی تجهیزات لازم برای حفاری از یک باند خرید و فروش عتیقه‌جات خبر داد.

ایسنا: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرگان از تعقیب و گریز نیروهای جنگلبانی با متخلفان حین آتش زدن جنگل در قرق خبر داد و گفت: در درگیری با متخلفان دو نفر از نیروهای منابع طبیعی مصدوم شدند.

تسنیم: سخنگوی سازمان انتقال خون ایران با بیان اینکه ۳۶۸۴ نفر از بهبودیافتگان کرونا جهت اهدای پلاسما به ۲۳ مرکز انتقال خون در سراسر کشور مراجعه کرده‌اند گفت: افرادی می‌توانند پلاسما اهدا کنند که یک ماه از بهبودی کامل آنها گذشته باشد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها