شناسه خبر : 34812 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایرنا: یاسر حسن‌پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: با دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، زیستگاه یوزپلنگ آسیایی در زیست‌کره توران استان سمنان با سرمایه‌گذاری ۳۰ تا ۴۰ میلیاردریالی این وزارتخانه تحت پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه و اینترنت پهن‌باند قرار می‌گیرد.

ایرنا: شهرداری تهران گفت: دو ورزشگاه را در اختیار باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس قرار دادیم و تنها تنظیم سند باقی‌مانده تا به نام پرسپولیس و استقلال شود.

فارس: وحید خزایی از مجرمان سابقه‌دار فضای مجازی، روز چهارشنبه، در فرودگاه امام خمینی (ره) بازداشت شد. خزایی که در اوایل دهه ۹۰ از به‌اصطلاح شاخ‌های اینستاگرامی به‌شمار می‌رفت و با ارتباط‌گیری با دختران و انتشار فیلم‌های آنان در فضای مجازی شهرت یافته بود، در پی شکایت چند شاکی، در بازگشت از ترکیه بازداشت شد.

ایلنا: سردار «تقی مهری» رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اظهار کرد: بر اساس تبصره ۱ ماده ۴۰ قانون خدمت وظیفه عمومی، مشمولان پزشک اعم از پزشکان عمومی، دندانپزشکان و پزشکان متخصص فقط در صورتی می‌توانند از معافیت دائم پزشکی بهره‌مند شوند که به تشخیص شورای پزشکی وظیفه عمومی قادر به اشتغال به حرفه طبابت در نیروهای مسلح نباشند.

ایسنا: مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی از طرد ۷۲۰ هزار نفر از اتباع خارجی غیرمجاز ظرف یک سال گذشته از کشورمان خبر داد.

فارس: محمدجواد حق‌شناس عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برخی از صاحبان قدرت در کشور گمان می‌کنند در برابر قانون متفاوت از مردم عادی هستند، گفت: ملک مربوط به نهاد ریاست‌جمهوری بدون پروانه ساخته شده بود.

ایسنا: اسکندر مومنی در هفته مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه دستاوردهای ایران در حوزه مبارزه با مواد مخدر مشخص است، به گزارش ۲۰۲۰ سازمان ملل اشاره کرد و گفت: طبق این گزارش، ۹۰ درصد تریاک، ۲۶ درصد هروئین و ۴۸ درصد مرفین در سطح جهانی از سوی ایران کشف می‌شود.

ایرنا: سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا روز چهارشنبه ۲۰۹ هزار و ۹۷۰ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۲۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان‌باختگان کرونا در کشور به ۹۸۶۳ نفر رسید.

ایسنا: با همکاری یونیسف و وزارت کشور، ۱۲ شهر به عنوان شهرهای منتخب برای پایلوت شهر دوستدار کودک تعیین شدند. این شهرها به ترتیب الفبا در استان فارس، بندرعباس، تبریز، تهران، رشت، سمنان، شیراز، کرمان، گرگان، مشهد، همدان و یزد هستند.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها