شناسه خبر : 34567 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایسنا: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران با بیان اینکه برای نگهداری زنان معتاد متجاهر فضای آماده موجود است، از ورود پلیس به موضوع جمع‌آوری زنان معتاد متجاهر خبر داد.

ایلنا: مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل‌ونقل پاک شهرداری تهران گفت: استفاده شهروندان از دوچرخه‌های شخصی در دوران کرونا دو تا سه برابر افزایش داشته است.

ایرنا: معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه وام ضروری بازنشستگان کشوری زودتر از پایان خرداد و به تعداد بیشتری در مرحله نخست پرداخت شده است، گفت: نوبت اول وام ضروری هفت میلیون‌تومانی سال ۹۹ برای بیش از ۴۴ هزار نفر از بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق واریز شد.

تسنیم: فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلان‌شهر تهران، ضمن اعلام افزایش تعداد بیماران بستری در بخش‌های عادی و ویژه مراکز درمانی گفت: کرونا بیماری هزارچهره با علائم بالینی متنوع است.

ایرنا: رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن درخواست از شهردار تهران برای پیگیری موضوع کمک دولت به شهرداری، نسبت به تراکم مسافران در شبکه حمل‌ونقل عمومی ابراز نگرانی کرد.

ایسنا: داریوش قنبری معاون پارلمانی شهرداری تهران درباره تعامل شهرداری و مجلس در دوره جدید مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم که در دوره جدید تعامل مثبتی بین شهرداری و مجلس شکل بگیرد و با توجه به اینکه بعضی از نمایندگان مجلس، سوابق حضور در شهرداری و عضویت در شورای شهر را داشتند به نوعی دغدغه شهرداری‌ها را هم دارند و انتظار می‌رود که مجلس جدید به نوعی در ارتباط با حل مسائل مربوط به شهرداری کوشاتر باشد.

فارس: مدیرکل بهزیستی استان تهران از آغاز یک طرح حمایت اجتماعی از کودکان کار و خیابانی خبر داد و گفت: در این فاز این افراد شناسایی و سپس فرآیند حمایت‌های اجتماعی از آنها صورت می‌گیرد.

ایلنا: دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: مردم تلقی عادی شدن شرایط بیماری را نداشته و با دقت و حساسیت بهداشت فردی و عمومی را رعایت کنند چراکه بازگشت محدودیت‌ها در صورت بی‌توجهی به پروتکل‌ها امکان‌پذیر است و باید به کادر درمان فرصت تنفس و بازآوری داد.

تسنیم: معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش شهر تهران گفت: ۸۰ درصد محتوای کتاب درسی در ارزیابی دانش‌آموزان دبستان مبنای اصلی است.

دراین پرونده بخوانید ...