شناسه خبر : 34250 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایلنا: رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: به سازمان حفظ نباتات کشور 200 میلیارد ریال به منظور مبارزه کامل با آفت ملخ صحرایی در برخی از استان‌های کشور اختصاص یافت.

ایسنا: جانشین پلیس آگاهی ناجا از افزایش 15درصدی کشف انواع سرقت در سال 1398 نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: پلیس مردم را سرمایه اصلی خود در بالا بردن سطح امنیت در جامعه می‌داند.

ایسنا: مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران از افزایش ۱۵۰۰ میلیاردتومانی درآمد شهرداری تهران در پی مصوبه جدید مجلس اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده خبر داد.

ایرنا: سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت که از ۵۸ بیمارستان ثابت نیروهای مسلح، ۵۴ بیمارستان برای بستری شدن مبتلایان به ویروس کرونا در سطح کشور اختصاص یافته است.

فارس: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بیش از ۱۰ میلیون دانش‌آموز در شبکه «شاد» ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: بیش از ۹۷ درصد مدیران مدارس در «شاد» عضو شده‌اند و همچنین ۷۵ درصد کلاس‌های درس تشکیل شده است.

ایلنا: فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی گفت: با تلاش نیروهای یگان حفاظت مازندران چهار حفار غیرمجاز دستگیر و ۱۰۷ عتیقه عصر آهن و اوایل دوره اشکانی کشف و ضبط شد.

تسنیم: معاون صنایع دستی کشور حمایت از فعالان این حوزه را به معافیت‌های مالیاتی و بیمه صنعتگران محدود و اعلام کرد: تمام کارگاه‌های تولیدی که در حوزه صنایع‌دستی فعالیت می‌کنند از پرداخت مالیات تا سقف دو میلیارد ریال معاف هستند.

ایرنا: نخستین شب‌شعر آنلاین دانشگاه علامه طباطبایی که به همت دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی، با همکاری موسسه میدیوتیک افغانستان به‌صورت مشترک، با حضور ادیبان و شاعران برجسته دو کشور ایران و افغانستان برگزار شد، با استقبال بسیار خوبی از سوی دانشجویان و اساتید علاقه‌مند به زبان و ادبیات پارسی در سراسر جهان روبه‌رو شد.

 تسنیم: حجت نظری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ستاد کرونا در بازگرداندن مردم به اشتغال روزمره و امور عادی عجله کرد، گفت: امیدواریم دولت تدبیری بیندیشد و موضوع را با تعطیل کردن مجدد برخی کسب‌وکارها مدیریت کند.

فارس: سرپرست اداره نظارت تجهیزات پزشکی گفت: سقف قیمت فروش توزیع‌کننده و مصرف‌کننده اقلام حفاظت فردی شامل دستکش و ماسک پزشکی از طریق داروخانه اعلام شد.

ایلنا: سخنگوی سازمان انتقال خون کشور از توزیع ۲۶۸۹۹۰ واحد خون و فرآورده‌های آن بین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خبر داد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها