شناسه خبر : 34101 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایسنا: معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به پیگیری‌هایی که انجام شده به‌طور رسمی از روز اول اردیبهشت کلاس‌های درس شبکه شاد در دوره ابتدایی آغاز به‌کار می‌کند و برگزار می‌شود.

ایرنا: خسارتی که ممنوعیت‌های مسافرتی ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا به صنعت گردشگری جهان وارد کرده از مجموع آسیبی که در پی حادثه تروریستی ۱۱ سپتامبر و بحران مالی سال ۲۰۰۸ به این صنعت تحمیل شد به مراتب شدیدتر است.

ایلنا: استاندار تهران با اشاره به تامین کالاهای اساسی ماه رمضان گفت: در ماه مبارک رمضان هیچ افزایش قیمتی در کالاهای اساسی نخواهیم داشت.

فارس: سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از اهدای دوچرخه‌های اشتراکی به پلیس و کارمندان ادارات خبر داد و گفت: ضدعفونی دوچرخه‌های بیدود روزانه انجام می‌شود.

تسنیم: خبرنگاران و کارکنان رسانه‌های مشمول قانون کار که شغل خود را در سال جاری از دست داده‌اند یا فعالیت آنها در ماه‌های اسفند ۹۸، فروردین و اردیبهشت ۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا (حوادث غیرمترقبه) به حالت تعلیق درآمده مشمول بیمه بیکاری هستند.

ایسنا: رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: اعزام مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح لغو نشده است و برابر روال گذشته برگزار می‌شود.

ایسنا: فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند سرقت از ۳۰ خانه در این محدوده خبر داد.

ایلنا: در سالی که گذشت، با پیگیری‌های مستمر و تلاش بی‌وقفه واحد مددکاری زندان رجایی‌شهر برای ۱۹ نفر از زندانیان محکوم به قصاص، با اخذ رضایت اولیاء‌دم فرصت مجدد زندگی رقم خورد.

ایرنا: رئیس فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران گفت: روزه‌داری ایمنی بدن را افزایش می‌دهد، استرس را کم می‌کند و حتی عوامل مستعدکننده کرونا مانند فشارخون، قند خون و سرطان را کاهش می‌دهد.

ایرنا: فوق تخصص بیماری‌های عفونی در قزوین گفت: این نظر که برخی از گروه‌های خونی از ابتلا به ویروس کرونا مصون هستند، هنوز ثابت نشده است.

فارس: محمد صابری استاد دانشگاه و فعال حوزه شهری با اشاره به اینکه کرونا باعث افزایش انضباط شهری شده است، گفت: شرایط کلانشهرها برخلاف تصویرسازی و سیاه‌نمایی‌ها، در پساکرونا مناسب خواهد بود.

فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به کاهش ۷۰ تا ۹۰درصدی درآمد رانندگان تاکسی خطی و فرودگاهی گفت: نامه بیمه بیکاری رانندگان به معاون اول رئیس‌جمهور ارسال شد.

دراین پرونده بخوانید ...