شناسه خبر : 33761 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایسنا: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس باید قوانین را بسط و گسترش دهند،‌ گفت: آنان باید قوانینی را به نفع محیط زیست به‌ویژه در زمینه آب و خاک تصویب کنند همچنین بر قوانینی که از قبل تصویب شده است، سختگیرانه‌تر نظارت کنند.

تسنیم: تعدادی از دانش‌آموزان با راه‌اندازی پویشی با عنوان «نه به انتگرال آری به زندگی» از حذف این مبحث از کتاب ریاضی دبیرستان استقبال کردند!

ایسنا: رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که ترتیبی اتخاذ شده تا کسانی که به دلایل موجه گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه‌شان مفقود شده است، به درخواست کتبی آنها توسط ادارات محل تحصیل مربوطه رسیدگی و گواهینامه المثنی صادر شود.

فارس: حامد مظاهریان، معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه تغییر مدیران شهرداری فعلاً در حد شایعات است، گفت: شهرداری مجموعه بزرگی است که بیش از 700 پُست مدیریتی در آن وجود دارد و هر لحظه ممکن است این‌روند تغییراتی را به همراه داشته باشد.

ایرنا:  معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: شیرخوارگاه‌های بهزیستی با کمبود نیروی انسانی مواجه است. بر این اساس باید به‌طور قطع به این موضوع توجه جدی شود و استاندارد لازم در این زمینه را تامین کنیم.

فارس: رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه فعالیت آمبولانس‌های این سازمان به صورت کامل کنترل می‌شود، گفت: متوسط حضور نیروها و ارائه خدمت به بیماران در تهران ۱۴ دقیقه است.

ایرنا: رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: ۹۰ خانه پلاک قرمز سال گذشته پلمب شده بود که بیش از ۴۰ خانه دوباره بازگشایی شد که نسبت به این موضوع گله‌مند هستیم. این خانه‌ها بی‌صاحب و نابسامان مانده است، از این‌رو دستگاه‌های متولی باید در این زمینه پیگیر باشند.

ایلنا: «سردار حسین رحیمی» رئیس پلیس تهران بزرگ درباره خبر ضرب و شتم یکی از دانشجویان هنگام دستگیری گفت: این موضوع کاملاً کذب است. ما هیچ متهمی را هنگام دستگیری مورد ضرب و شتم قرار نمی‌دهیم. امروز دیگر دوره ضرب و شتم گذشته است، اگر متوجه شویم که چنین کاری از سوی ماموران برای هر متهمی انجام‌ شده، به شدت برخورد خواهیم کرد.

مهر: سازمان وظیفه عمومی ناجا تمام مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها را که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفندماه ۱۳۹۸ هستند به خدمت سربازی فراخواند.

فارس: استاندار تهران گفت: باید آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد از دوره‌های دانش‌آموزی شروع شود و تا زمان دانشجویی به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها