شناسه خبر : 33680 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایسنا: محمد درویش فعال محیط زیست گفت: نمایندگان مجلس یازدهم در جهت تشکیل یک وزارتخانه قوی به عنوان وزارتخانه منابع طبیعی و یک وزارتخانه قوی به عنوان وزارت محیط زیست تلاش کنند.

ایلنا: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تعداد ۲۰۵ هزار و ۷۷۵ داوطلب در آزمون ورودی کنکور سراسری ۹۹ ثبت‌نام کردند.

فارس: رئیس سازمان مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: طی شب‌های اخیر رکورد حضور افراد بی‌خانمان در گرمخانه‌های پایتخت شکسته شد.

ایرنا: رئیس سازمان غذا و دارو از صادرات دارو از ایران به ازای واردات غذا از کشورهای مختلف از جمله آمریکای جنوبی خبر داد.

ایسنا: پلیس راهور ناجا اعلام کرد که برابر هماهنگی‌های انجام‌شده با وزارت راه، بخش جنوبی آزادراه تهران- شمال از بزرگراه شهید همت به‌طور آزمایشی بازگشایی شده و بر این اساس امکان تردد خودروهای سواری شهروندان در آن وجود دارد. این بازگشایی آزمایشی و موقتی بوده و فعلاً به کامیون‌ها و موتورسیکلت‌ها اجازه تردد داده نخواهد شد.

ایلنا: استاندار تهران گفت: استان تهران با کمبود ۱۲ هزار کلاس درس مواجه است بنابراین بایستی با در نظر گرفتن مسوولیت اجتماعی وارد عرصه ارتقای فضاهای آموزشی شد.

تسنیم: پس از تلاش‌های دانشمندان کشور ماهواره ظفر نتوانست در مدار خود قرار گیرد، البته شکست پرتاب‌های ماهواره‌ای امری عادی در آزمایش‌های فضایی محسوب می‌شود.

ایرنا: فرمانده مرزبانی ناجا از نام‌گذاری تعدادی از یگان‌های مرزی کشور به نام شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به مناسبت اربعین شهادت این مجاهد اسلام خبر داد.

فارس: آرش میلانی، عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بخشی از ترافیک ماه‌های پایانی سال اجتناب‌ناپذیر است، گفت: اجرای طرح ترافیک در پایتخت مستلزم بررسی‌های دوره‌ای به صورت منظم و دقیق است.

ایرنا: علی ربیعی سخنگوی دولت در بازدیدی چندساعته از مراکز جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها، از فعالیت‌های این مرکز قدردانی کرد و نیز قول افتتاح مرکزی برای حمایت از ترنس‌ها را داد.

فارس: مدیرعامل موسسه دانش اعتیاد ایرسا گفت: اخیراً در فضای مجازی مجدداً موضوع مرغ‌های تریاکی مطرح شده است که بررسی‌ها نشان می‌دهد که استفاده از این مواد مخدر برای مرغ‌ها غیرممکن است.

ایلنا: رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: در قانون خدمت وظیفه عمومی هیچ نوع معافیتی برای مشمولان متاهل دارای سه فرزند در نظر گرفته نشده و تنها می‌توانند به ازای هر فرزند از سه ماه کسر خدمت بهره‌مند شوند.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها