شناسه خبر : 33270 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایسنا: معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف بیش از ۱۵ تن مواد مخدر در کشور در هفته دوم دی‌ماه خبر داد. ناصر اصلانی گفت: مجموع کشفیات این هفته ۱۵ هزار و ۴۱۰ کیلوگرم است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۱۵ هزار و ۳۴۴ کیلوگرم بود، حدود یک درصد افزایش دارد.

ایرنا: رئیس انجمن مراقبت‌های ویژه ایران گفت: میزان مرگ بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های کشور در سطح جهانی بین ۱۸ تا ۲۴ درصد است.

مهر: مدیرکل هیات مرکزی گزینش اظهار کرد: نمره گزینش هیچ تاثیری در احراز نمره علمی دانشجو معلمان ندارد و گزینش فقط صلاحیت‌های عمومی را بررسی می‌کند.

ایرنا: وکیل مدافع فریبا عادلخواه و رولاند مارشال گفت: خانم عادلخواه از دو اتهام جاسوسی و تشویش اذهان عمومی تبرئه شده است.

فارس: شورای هماهنگی شبکه تشکل‌های مردم‌نهاد محیط زیست کشور با اشاره به اینکه 12 پستاندار دریایی در دلفیناریوم تهران و تبریز در مقاطع زمانی مختلف تلف شده‌اند، گفت: ادامه وضعیتی که منجر به چنین حوادثی می‌شود زیبنده کشور نیست.

ایرنا: بیش از ۱۵ تن مواد مخدر در کشور در هفته دوم دی‌ماه کشف شده که ۹۲ درصد آن مربوط به ماده مخدر تریاک است.

فارس: مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از اتمام عملیات سفت‌کاری فاز دوم پروژه مرمت و ایمن‌سازی مسجد تاریخی ارک تهران خبر داد.

مهر: رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: کندی برخی از فعالیت‌ها در شهرداری به دلیل عدم تحقق درآمد غیرنقد است.

فارس: احمد مسجدجامعی عضو شورای اسلامی درباره سخنان واهی ترامپ در مورد حمله احتمالی به 52 نقطه فرهنگی ایران اظهار کرد: این حرف‌های اهریمنی که ما فرهنگ و نمادهای فرهنگی و دینی ایران را می‌خواهیم بزنیم، نشانه این است که ترامپ چیزی از فرهنگ ایران نمی‌داند.

مهر: زهرا صدراعظم‌نوری رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه گزارشی مبنی بر زباله‌سوزی اعلام نشده، از وزارت بهداشت و سازمان محیط زیست خواست تا بر شیوه بی‌خطرسازی زباله‌های بیمارستانی نظارت کنند.

ایلنا: به گفته رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان با اینکه جمعیت دانش‌آموزی رو به افزایش است، اما تعداد دانش‌آموزان تیزهوش در این سال‌ها کاهش پیدا کرده است.

ایلنا: مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به وقوع زمین‌لرزه 7 /4ریشتری در استان بوشهر حوالی برازجان گفت: بر اثر این حادثه ۱۰ نفر به دلیل ترس ناشی از زلزله و هنگام فرار دچار مصدومیت شده‌اند.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها