شناسه خبر : 32884 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

فارس: رئیس جمعیت هلال احمر بازداشت شد. این در حالی است که علی‌اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر روز سه‌شنبه گذشته طی نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور از سمت خود استعفا کرد. وی دلیل استعفای خود را مشکلات شخصی عنوان کرده بود.

فارس: در حال حاضر حدود 82 هزار فضای آموزشی با 520 هزار کلاس درس در کشور وجود دارد و به طور میانگین در هر سال حدود 10 هزار کلاس درس جدید به چرخه آموزشی افزوده می‌شود. ساخت و احداث فضاهای آموزشی در کشور توسط سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور انجام می‌شود و وظیفه تجهیز و مرمت مدارس نیز برعهده این سازمان است.

فارس: عضو شورای شهر تهران گفت: امروز بدهی و دارایی‌های ثبت‌شده شهرداری تهران از عدم تعادل جدی رنج می‌برد و شرایط مالی شهرداری پایدار نیست.

ایرنا: دستیار ویژه معاون رئیس‌جمهوری در امور حقوق شهروندی با اشاره به اینکه در لایحه پیشنهادی این معاونت، حق طلاق شوهر محدود می‌شود، گفت: این لایحه همچنان اندرخم راهروهای کمیسیون لوایح دولت باقی مانده است در حالی که یکی از راه‌هایی که باعث کاهش آمار طلاق خواهد شد، این است که قانون را به گونه‌ای اصلاح کنیم که طلاق، سهل و آسان نباشد.

ایرنا: رئیس اداره سلامت سالمندان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در حالی که سالمندی در اروپا در طول ۱۰۰ تا ۱۵۰ سال رخ داد، ایران اکنون با سرعتی حدود سه برابر این کشورها به سوی سالمندی حرکت می‌کند. تعریف سالمندی در ایران مربوط به افراد بالای ۶۰ سال است و در آخرین سرشماری در سال ۹۵ افراد بالای ۶۰ سال 28 /9 درصد از جمعیت کشور را تشکیل می‌دادند در حالی که این عدد با گذشت سه سال به حدود ۱۰ درصد رسیده است.

ایسنا: رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در حساب توئیتری خود در پاسخ به پرسش برخی شهروندان در خصوص علت جمع‌آوری دوچرخه‌های «بیدود» از سطح شهر نوشت: دوچرخه‌های «بیدود» به دلیل جلوگیری از صدمات متصور در ناآرامی‌های اخیر جمع‌آوری شدند و باید در اسرع وقت آماده بهره‌برداری شهروندان شوند.

مهر: کارشناسان و فعالان محیط زیست می‌گویند اداره کل محیط زیست استان سیستان و بلوچستان هیچ برنامه علمی و منسجمی جهت رفع تعارض افراد محلی با گاندوها ندارد و به جای آنکه خود پیشنهاددهنده طرح‌های آبرسانی و آموزشی باشد، مانع اجرای درست طرح‌های مختلف پیشنهادی بوده و صرفاً به چند اقدام نمایشی دست زده است.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها