شناسه خبر : 32486 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایسنا: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران برنامه نوسازی تاکسی‌های فرسوده پایتخت با وام 40 میلیون‌تومانی قرض‌الحسنه را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر 25 هزار دستگاه تاکسی بالای 10 سال در تهران فعال هستند که طبق قانون این تاکسی‌ها فرسوده هستند و این در حالی است که تا پایان امسال نیز 10 هزار تاکسی دیگر به سن فرسودگی خواهند رسید.

ایرنا: مدیرکل نظارت بر خدمات سازمان بیمه سلامت کشور گفت: ۴۰ میلیون ایرانی از خدمات این بیمه‌گذار بهره می‌برند که از این تعداد نزدیک به ۳۳ میلیون نفر به طور کامل خدمات رایگان دریافت می‌کنند و هفت میلیون نفر دیگر نیز تنها بخشی از هزینه بیمه، از حقوق آنها برداشت می‌شود.

ایلنا: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بحث قانونی ورود به حریم خصوصی افراد نیاز به مجوز قانونی دارد و این شیوه‌نامه انضباطی دانشجویان جدید نمی‌تواند مجوزی برای این بحث باشد.

مهر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، از کشف شش تن «شیشه افغانی» در مرزهای شرقی و حاشیه شرق کشور از ابتدای سال تاکنون خبر داد و اظهار کرد: شیشه افغانی همان ماده مخدر شیشه است ولی با ناخالصی‌های بیشتر، این ماده مخدر نسبت به ماده مخدر شیشه از مواد و پیشتازهایی که ناخالصی‌های بیشتری دارد درست می‌شود.

ایرنا: رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: واژگونی مینی‌بوس سرویس مدارس در مسیر نیکشهر-ایرانشهر ۱۰ مصدوم برجا گذاشت. این حادثه هفت صبح روز چهارشنبه گذشته در محدوده روستای شگیم در مسیر نیکشهر- ایرانشهر برای دانش‌آموزان دختر رخ داد.

تسنیم: پیروز حناچی شهردار تهران بابت برخی مشکلات پیش‌آمده در روزهای گذشته و در پی بارش باران در پایتخت از شهروندان عذرخواهی کرد!

ایرنا: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی امدادگران و نجات‌گران به ۳۷۵ حادثه‌دیده و متاثر از سیل و آبگرفتگی در ۱۶ استان کشور خبر داد.

ایرنا: سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: از ابتدای فروردین تا پایان شهریورماه امسال ۷۶ هزار و ۴۶۲ ایرانی نام خانوادگی خود را تغییر داده یا اصلاح کردند.

ایسنا: رئیس منطقه حفاظت‌شده ورجین شهرستان شمیرانات گفت: شکارچیان غیرمجاز حیات وحش قبل از شروع به شکار در دو منطقه تحت مدیریت استان تهران طی هفته گذشته دستگیر شدند.

مهر: رئیس کمیته امداد امام خمینی‌(ره) از رایزنی برای توزیع سبد کالا میان مددجویان این نهاد در فصل پاییز خبر داد و گفت: دستورات لازم از سوی رئیس‌جمهور صادر شده است.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها