شناسه خبر : 32335 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایسنا: سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: میزان سلامت خون در ایران از بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا هم بالاتر است؛ چراکه تمامی مراحل اهدای خون در مراکز انتقال خون در شرایط استریل و طبق استانداردهای جهانی انجام می‌شود.

ایرنا: رئیس پلیس فتا نیروی انتظامی گفت: تجارب عملیاتی پلیس فتا حاکی از آن است که ۷۰ درصد از جرائم سایبری در کشور ناشی از عدم توجه کاربران است.

ایلنا: رئیس دانشگاه تهران درباره گزارشی که درباره سیلاب‌ها در حال نگارش است، گفت: اکنون این گزارش در حال تهیه است و نتایج آن پس از انتشار اعلام می‌شود. در این رخداد یک عامل وجود نداشته بلکه عوامل متعددی بوده که باید وزن هر عامل را مشخص کنیم.

فارس: احمد مسجدجامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این مطلب که زندگی در قلب تهران (منطقه ۱۲) مرده است، گفت: مرده را هم نمی‌شود با بخشنامه زنده کرد.

ایلنا: شهربانو امانی، عضو شورای شهر تهران گفت: در برخی قراردادهای املاک شهرداری بعضاً فقط شکل ظاهری قانونی لحاظ شده است و در واقعیت برخی قراردادها از نظر قانونی درست نیستند.

تسنیم: رئیس پلیس پیشگیری ناجا از قرارداد پلیس با یکی از خودروسازها برای تولید کلانتری‌های سیار خبر داد و گفت: هم‌اکنون به لحاظ اعتبار موجود، ساخت ۳۰ دستگاه کلانتری سیار را به این خودروساز سفارش داده‌ایم.

ایسنا: نیروهای نظامی و انتظامی در مرزهای شرق، شمال و غرب کشور پذیرای زائران هستند و آنها را در مرزهای چهارگانه؛ شلمچه، چذابه، مهران و خسروی بدرقه می‌کنند.

ایرنا: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: کانون وکلا باید برای حل مشکل خود به مجلس راهکارهای قانونی ارائه کند.

فارس: رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هوشمندسازی امر مهمی تلقی می‌شود، گفت: یادمان باشد که دسترسی به اطلاعات باعث ایجاد رانت برای عده‌ای نشود.

ایلنا: رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور از تقاضای شرکت‌های هواپیمایی برای افزایش پروازهای عراق خبر داد.

تسنیم: رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه گفت: توقع نمی‌رود در جامعه‌ای که با حاکمیت نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است، وکلا با ده‌ها قلم آرایش غلیظ در محضر قاضی حضور یابند.

ایسنا: بنابر گزارش‌های مردمی و تایید محیط زیست شهر تهران برخی از درختان چنار خیابان ولیعصر در حال خشک شدن هستند یا قطع شده‌اند.

ایرنا: موسس کمپین آگاهی، پیشگیری و مبارزه با سرطان سینه گفت: در هر ۴۰ دقیقه یک زن در ایران به سرطان سینه مبتلا می‌شود.

فارس: ناصر موسوی لارگانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: عامل اصلی زمین‌خواری، اسناد عادی و قولنامه‌ای است و قوه قضائیه باید این اسناد را بی‌اعتبار کند.

دراین پرونده بخوانید ...