شناسه خبر : 31239 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایسنا: مشاور فرهنگی معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران از اجرای طرح محدوده کنترل آلودگی هوا یا همان زوج و فرد سابق در روزهای پنجشنبه خبر داد.

ایلنا: معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در پی تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ مبنی بر بروز حادثه‌ای در شهرک کارگاهی زاهدان، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند که در این حین عاملان این تماس دروغین یک بمب صوتی را اطراف خودرو انتظامی منفجر کردند.

باشگاه خبرنگاران: یک منبع آگاه در سازمان قضایی نیروهای مسلح در واکنش به انتشار خبر اعدام عیسی شریفی [ معاون قالیباف]گفت: پرونده همچنان در مرحله صدور کیفرخواست قرار دارد و به ‌زودی به دادگاه ارسال می‌شود.

ایسنا: رئیس شورای شهر تهران از رئیس جدید قوه قضائیه خواست تا با مبارزه با تبعیض، فساد و تخلفات، حس شیرین عدالت را در کام تلخ مردم مظلوم ایران ایجاد کند.

فارس: رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده قاچاق 36 هزار کولر گازی در اهواز گفت: پرونده در فرآیند اجراست و دستورات اجرایی لازم برای آن صادر شده است.

ایرنا: سخنگوی قوه قضائیه گفت: زنان با رعایت موازین شرعی می‌توانند بدون چادر و با پوشش متعارف در مراجع قضایی حضور یابند.

خبرآنلاین: علی ربیعی در پاسخ به سوالی درباره جلوگیری از کار زنان جزیره هنگام در لنج‌ها برای ماهیگیری گفت: به هیچ عنوان به تبعیض برای جلوگیری از کار زنان قائل نیستیم، با مدیران شیلات صحبت کردم گفتند که مشکلات را رفع می‌کنند.

ایسنا: رئیس سازمان هواشناسی کشور از عضویت ایران در شورای اجرایی هواشناسی جهانی خبر داد و گفت: تنها ۲۷ کشور می‌توانند کرسی شورای اجرایی را کسب کنند که خوشبختانه ایران توانست بعد از ۲۳ سال جایگاه عربستان را از آن خود کند.

ایسنا: مدیرکل حقوقی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می‌گوید: قرار است بخش اول الواح هخامنشی بعد از ارسال ویزای کارمند شیکاگو به آمریکا، به ایران بازگردانده شود.

فارس: مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به تشریح جزئیات نقل‌وانتقال فرهنگیان تهران پرداخت و گفت: خروجی نیروهای ما در سال جاری ۹ هزار نفر است و تا سال ۱۴۰۰ حدود ۴۳ درصد فرهنگیان تهران بازنشسته می‌شوند.

ایرنا: دادستان کل کشور گفت: نیازی به ۵۰ دادسرا در سراسر کشور نداریم؛ دادگاه‌های بخش می‌توانند نیاز مردم را برطرف کنند و نیازی به دادسرا نیست. به عبارت دیگر پنج قاضی را در یک حوزه به کار گرفتیم در حالی که با سه قاضی می‌توانیم آن را اداره کنیم.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها