شناسه خبر : 31172 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایلنا: سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) از انتشار رتبه‌بندی جهانی کیو اس سال ۲۰۲۰ خبر داد و گفت: شش دانشگاه کشور در این رتبه‌بندی حضور دارند. دانشگاه صنعتی شریف با رتبه ۴۰۵، دانشگاه صنعتی امیرکبیر با رتبه ۴۸۹، دانشگاه علم و صنعت ایران با رتبه ۶۵۰-۶۰۱، دانشگاه تهران با رتبه ۶۵۰-۶۰۱ و دانشگاه‌های شهید بهشتی و دانشگاه شیراز با رتبه ۱۰۰۰-۸۰۱ در این رتبه‌بندی حضور دارند.

تسنیم: سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه معلم است که می‌تواند تحول را رقم بزند، گفت: مدرسه «جعبه سیاه جامعه» است؛ هرچه در جامعه امروز داریم محصول مدرسه دیروز و آنچه در آینده خواهیم داشت محصول مدرسه امروز است.

ایرنا: رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر ایران رتبه اول جهان را در پیوند کبد دارد. رکورد پیوندهای کبد به یک مرکز با ۷۰۰ پیوند در سال مربوط به مرکز ابن‌سینای شیراز و رتبه بعدی در زمینه پیوند کبد مربوط به بیمارستانی در ایالات متحده با ۴۰۰ پیوند در سال است.

فارس: رئیس پلیس فتا از رصد ۱۲۰۰ سایت و شبکه اجتماعی درباره خرید سلاح و ترویج خشونت خبر داد. سردار «وحید مجید» اظهار کرد: یافته‌ها نشان می‌دهد در سال 2018، 360 میلیون نفر برای نخستین‌بار آنلاین شدند.

ایرنا: رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کمک به امنیت دارویی را یکی از راهبردهای این مجموعه عنوان کرد و گفت: ستاد فرمان امام (ره) تا یک سال آینده، از واردات ۵۰۰ میلیون دلار دارو به کشور جلوگیری می‌کند.

ایلنا: سازمان وظیفه عمومی ناجا مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها را که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اول تیرماه ۹۸ هستند به خدمت سربازی فراخواند.

مهر: انوشیروان محسنی‌بندپی استاندار تهران، تهران را استانی ویژه در بخش آسیب‌های اجتماعی نامید و گفت: سرریز آسیب‌های اجتماعی سایر استان‌ها را در تهران شاهدیم. وی افزود: ۶۵ درصد کودکان کار و خیابان در استان تهران از اتباع بیگانه و درصدی هم از سایر استان‌ها هستند.

فارس: شهردار تهران گفت: از این پس هر دو هفته افتتاح پروژه در تهران خواهیم داشت تا امید و نشاط به شهر بازگردد.

ایلنا: محمود حجتی با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی منهای حضور مردم ناممکن است، تصریح کرد: طبیعت مهربان است و همه آنچه را که در اختیار دارد به ما ارزانی می‌دهد و برای حفاظت از منابع آب و خاک و توسعه منابع طبیعی هم خود ما در دانشگاه‌ها و در وزارت جهاد کشاورزی تحقیق و مطالعات و تجربه عملی داریم و می‌توانیم از تجربیات جهانی بهره بگیریم.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها