شناسه خبر : 31092 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایسنا: «محمدرضا حافظی» متولد 1335 در بروجرد، سرشناس‌ترین خیّر مدرسه‌ساز کشور در سن 88سالگی دار فانی را وداع گفت.

ایلنا: فرمانده یگان حفاظت محیط ‌زیست سازمان محیط‌زیست با اعلام علل حریق در عرصه‌های طبیعی گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌های زاگرس برای زنده‌گیری سنجاب به ما اعلام نشده است.

فارس: رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: موضوع ممنوعیت فروش و عرضه محصولات دخانی در دکه‌های مطبوعاتی تهران در حال پیگیری است.

ایسنا: سرپرست پژوهش زباله‌گردی کودکان نتایج جدیدترین پژوهش‌های انجام شده در حوزه زباله‌گردی کودکان را تشریح کرد و گفت: حدود ۱۴ هزار زباله‌گرد غیررسمی در کشور وجود دارد.

تسنیم: «کوه سکده الوند» در استان کهگیلویه و بویراحمد که زیستگاه گونه‌های شاخص جانوری همچون پلنگ، کل و بز، گراز، کفتار، گرگ، تشی و... محسوب می‌شود، طی هفته گذشته بر اثر آتش‌سوزی در سکوت رسانه‌ای به خاکستر تبدیل شد!

ایرنا: سخنگوی قوه قضائیه گفت: پرونده قتل خانم میترا استاد بازتاب اجتماعی داشته است و اقتضا دارد که سریع‌تر رسیدگی شود. علاوه بر آن پرونده از منظر قضایی یک پرونده قتل جنایی و کاملاً روشن است و بعد قضایی پرونده هیچ ابهامی در مرحله تحقیقات نداشته است.

ایلنا: یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری در صحن علنی مجلس از اشتغال 27 بازنشسته در بنیاد شهید و امور ایثارگران و در مشاغل مدیریتی خبر داده که این موضوع توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تکذیب شد.

ایلنا: استاندار تهران با بیان اینکه روستاهای دارای امکانات و زیرساخت در حال خالی شدن از سکنه هستند، گفت: جوانان فارغ‌التحصیل یکی از ظرفیت‌های روستایی است که باید زمینه ماندگاری آنها در روستایشان فراهم شود.

ایرنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توئیتر خود نوشت: دنبال برقراری شفافیت کامل در وزارت بهداشت هستیم و اجازه نمی‌دهیم که هیچ حق و حقوقی از کسی ضایع شود.

ایرنا: قاضی دادگاه مسوولان سابق بانک سرمایه درباره دو میلیاردتومانی که بابت سریال شهرزاد به متهم ردیف دوم این پرونده داده شده است، گفت: می‌دانیم پول در ساخت فیلم شهرزاد بابت چه چیزی گرفته شده و در آینده مشخص می‌شود.

ایسنا: رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش از تمدید مهلت ثبت درخواست فرهنگیان مقیم خارج برای اشتغال در مدارس ایرانی با دریافت حقوق ریالی تا آخر خرداد خبر داد.

مهر: قرار است از اول تیرماه طرح «محدوده کنترل آلودگی هوا» جایگزین طرح زوج و فرد شود اما هنوز اکثر شهروندان تهرانی در خصوص این طرح جدید اطلاعات کافی ندارند.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها