شناسه خبر : 30106 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

باخبرگزاری‌ها (اجتماعی)

ایرنا: احمد میدری، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: 40 هزار نفر برای قرار گرفتن زیر پوشش طرح مقابله با فقر خوراکی زنان باردار و شیرده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معرفی شدند اما به دلیل منابع مالی ناکافی فقط پنج هزار نفر از این بانوان مشمول طرح شدند. به هر فرد 200 هزار تا 500 هزار تومان یارانه نقدی پرداخت می‌شود.

مهر: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تبریز گفت: در حادثه انفجار گاز در یک ساختمان مسکونی دو طبقه در تبریز یک مرد جان خود را از دست داد.

ایسنا: سعید نمکی، وزیر بهداشت، با اشاره به اینکه در کشور هیچ‌گونه کمبود دارویی نداریم، در این باره گفت: این قول را به مردم می‌دهیم که حتی یک روز هم کمبود دارو نداشته باشیم.

ایرنا: منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: فعالیت بیش از 300 مرکز پیام نور به دلیل کم شدن دانشجو و تغییر ماموریت‌ها متوقف شده یا در حال ادغام است.

ایلنا: محمود کاری، رئیس انجمن ندای معلولان، در خصوص مستمری افراد دارای معلولیت گفت: یک میلیون و ۳۰۰ هزار معلول در سایت سازمان بهزیستی ثبت‌نام کرده‌اند، اما در حال حاضر ۳۵۰ هزار نفر مستمری دریافت می‌کنند که مستمری این افراد از ۵۳ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان است.

مهر: سارق مسلح تحت عنوان مامور وارد خانه‌ای شده و بعد از بستن دست و پای سرایدار و زن صاحب‌خانه، در حدود ۵۰ میلیارد تومان پول، طلا و اسناد را به سرقت برده است.

ایسنا: رئیس اتحادیه آبمیوه، بستنی و کافی‌شاپ‌های مشهد گفت که در آستانه روز ولنتاین با ارسال پیامک به اعضای این صنف تذکرات لازم را به آنان خواهیم داد. نباید فضا به گونه‌ای باشد که محیط کافی‌شاپ‌ها شلوغ شود و به نوعی از این موقعیت سوءاستفاده شود.

میزان: مبین کهرازه، ملی‌پوش بوکس ایران زمانی که تیم به اتریش رسید، در فرودگاه اتریش ناپدید شد. خبرهایی در خصوص پناهنده شدن کهرازه در اتریش به گوش رسیده است. تیم ملی بوکس ایران برای حضور در تورنمنت مجارستان راهی فرودگاه اتریش شده بود تا از آنجا به مجارستان برود.

ایسنا: سعید ملایی، نفر نخست رنکینگ جهان و دارنده مدال طلای جهان، در چهارمین دور رقابت‌های گرنداسلم پاریس مقابل جودوکار گمنام قزاق شکست خورد تا در نیمه‌نهایی با جودوکار رژیم صهیونیستی روبه‌رو نشود.

ایسنا: ستاد دیه کشور اعلام کرد: تاجر عرب‌زبان کشورمان با تایید مرجع تقلید خود سهم امام را صرف آزادی پنج زن محکوم به بدهی مالی کرد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها