شناسه خبر : 29726 لینک کوتاه

باخبرگزاری‌ها (اجتماعی)

ایسنا: عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اعلام کرد که از اسفندماه امسال، استفاده از ظروف یک‌بارمصرف پلاستیکی در صنوف حساس، در سطح شیراز ممنوع خواهد بود. هفته ملی مبارزه با سرطان فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی در خصوص زیان‌های استفاده از ظروف یک‌بارمصرف پلاستیکی است.

تسنیم: حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت، اظهار کرد: در پی تماس‌های مکرر مبنی بر ایجاد مزاحمت توسط تعدادی راننده و سرنشینان برخی از خودروها که در قالب دور دور و حرکات نمایشی، در مناطق مختلف شهر تهران موجب نارضایتی شهروندان شده بودند، طرح ضربتی برخورد با مزاحمان شهروندان در 48 ساعت با مشارکت تمام پلیس‌های تخصصی انجام و بیش از 450 دستگاه از این نوع خودروها توقیف و اعمال قانون شدند.

ایسنا: عباس جعفری‌دولت‌آبادی، دادستان تهران، گفت: عده‌ای مشروب تقلبی خوردند و تعداد زیادی فوت کردند و عده‌ای هم برای آنها دلسوزی کردند. عده‌ای مشروب می‌خورند و در خیابان و اتوبان پشت ماشین می‌نشینند و توقع دارند با آنها برخورد نشود.

ایرنا: آلبوم «نهال حیرت»، اولین آلبوم گروه اوهام، بعد از 20 سال انتظار موفق شد مجوز رسمی انتشار خود را از دفتر موسیقی کسب کند.

فارس: پیروز حناچی، شهردار تهران، گفت:‌ در حال حاضر پنج درصد فضای شهری مناسب‌سازی شده در حالی که با توجه به جمعیت توان‌یاب، سالمند، کودک معلول و غیره باید به ۳۵ درصد برسد. تاکنون یک‌هزار کودک کار پایش سلامت شده که در ۱۸ مرکز تحت درمان قرار گرفته‌اند. این در حالی است که پذیرش روزانه پنج کودک کار داریم که روزانه ۹۰ کودک کار می‌شود.

ایسنا: فاطمه حسینی، نماینده تهران در مجلس، از تصویب جزئیات طرح «تشدید مجازات اسیدپاشی و حمایت از بزه‌دیدگان ناشی از آن» در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس خبر داد.

ایرنا: وکیل مدافع دو تن از متهمان پرونده موسوم به فعالان محیط زیست از احضار متهمان پرونده به شعبه 15 دادگاه انقلاب و ابلاغ کیفرخواست به آنها خبر داد.

مهر: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری بروجرد از آتش‌سوزی مخزن نفت یک مدرسه ابتدایی در روستای «تپه مولا» این شهرستان خبر داد و گفت: خوشبختانه برای هیچ یک از دانش‌آموزان و معلمان این مدرسه اتفاقی نیفتاده است.

فارس: معاون تحقیقات وزیر بهداشت مهم‌ترین علل نارسایی کبد و مرگ زودرس را ناشی از بیماری هپاتیت دانست و گفت: در حال حاضر یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در ایران ناقل «هپاتیت بی» و ۳۰۰ هزار نفر ناقل «هپاتیت سی» هستند.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها