شناسه خبر : 27742 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

خبرآنلاین: میرلوحی، رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران، می‌گوید در صورتی که شرکت‌های وابسته به بنیاد تعاون سپاه پاسداران، بدهی خود را به شهرداری تهران نپردازند، شهردار مجبور به شکایت از آنها می‌شود.

تسنیم: سرپرست دادسرای امور جنایی قتل وحید مرادی با چاقو یا قمه را رد کرد. محمد شهریاری گفت: طبق بررسی‌های به‌عمل‌آمده، وحید مرادی با سلاح دست‌ساز داخل زندان (تیزی) به قتل رسیده است نه با چاقو یا قمه.

فارس: رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا از تغییر ساعت پذیرش در مراکز تعویض پلاک در پایتخت خبر داد. سرهنگ علی محمدی با اشاره به تغییر ساعت کاری ادارات در پایتخت افزود: بر این اساس ساعت پذیرش مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در تهران از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶ تا ۱۳ و پنجشنبه از ساعت ۶ تا ۱۱ خواهد بود.

ایسنا: جمشید محبت‌خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از ابلاغ بخشنامه جدید ستاد کل نیروهای مسلح به ادارات کل محیط زیست کشور و ادارات کل محیط زیست استان‌ها خبر داد و گفت: بر اساس این بخشنامه یگان حفاظت محیط زیست دارای بودجه مستقل می‌شود.

تسنیم: معاون وزیر دادگستری گفت: در حال حاضر ۱۲ هزار نفر به دلیل صدور چک بی‌محل در زندان به سر می‌برند که در صورت اصلاح قانون چک، دیگر شاهد این تعداد زندانی چک نخواهیم بود.

ایرنا: دادستان کل کشور گفت: به خدا قسم در موضوعات فرهنگی و حجاب برخورد قضایی جواب نخواهد داد، راه‌های مسالمت‌آمیز و آرام را باید در پیش گرفت لذا بر این اساس از هر طرحی که در زمینه مقابله با بدحجابی موثر باشد حمایت می‌کنیم. بسیاری از بدحجاب‌ها فرهنگ خانوادگی‌شان چنین است که بدحجاب ظاهر می‌شوند و بدحجابی را بد نمی‌دانند.

ایرنا: رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی اعلام کرد: اجساد جان‌باختگان سانحه تصادف اتوبوس سنندج‌ـ‌تهران با نفتکش که بیستم تیرماه رخ داد، از سوی تیم «دی وی آی» تشخیص هویت این پلیس شناسایی شدند.

ایلنا: رئیس شورای شهر چابهار از وقوع فاجعه آبی در این منطقه خبر داده و گفت: سکونتگاه‌های غیررسمی چابهار عبارتند از محله میرآباد، کوت‌آباد و عثمان‌آباد که بررسی‌ها نشان می‌دهد در محله میرآباد نزدیک به 20 هزار نفر در کپرها زندگی می‌کنند.

ایسنا: مدیرعامل انجمن جامعه ایمن گفت: کاهش تلفات تصادفات رانندگی در ایام تابستان کمتر از نرم سالانه است و در این میان در شهریورماه کمترین کاهش آمار را شاهد بوده‌ایم. لازم است کاری مانند طرح نوروزی برای تابستان هم اجرا شود و در این میان باید به صورت ویژه به شهریور توجه کرد. این ماه را می‌توان ماه مرگ در جاده‌ها قلمداد کرد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها