شناسه خبر : 27661 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایرنا: سعید کمیلی، فرمانده مرزبانی سیستان‌وبلوچستان، با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده برای بازگرداندن سعید براتی، سرباز ربوده‌شده اهل خراسان شمالی، گفت: بازگرداندن این سرباز قوت گرفته است و به‌ زودی تحویل ایران می‌شود.

فارس: حسین اشتری، فرمانده ناجا، گفت: 70 درصد خانم‌های محترم جامعه قائل به عفاف و حجاب‌اند.

ایرنا: پروانه سلحشوری، رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، از آماده شدن طرحی برای تساوی دیه زن و مرد خبر داد و گفت: به زودی امضاهای این طرح جمع‌آوری و به هیات‌رئیسه تقدیم می‌شود.

ایسنا: از میان ۱۱۵۷ شهر ایران ۳۳۴ شهر با جمعیتی بالغ بر ۳۴ میلیون نفر با مشکلات کم‌آبی مواجه هستند. به همین دلیل دولت دو هفته گذشته حدود ۱۰۲۰ میلیارد تومان به منظور اجرای ۱۱۹۵ پروژه در ۲۸۰ شهر برای کاهش تنش آبی اختصاص داده است.

مهر: ایوب جعفری رئیس شورای شهرستان عجب‌شیر در حین شنا در سد سهند، در حاشیه روستای ترخان لار غرق شد.

مهر: مجید سریزدی، شهردار منتخب کرج در صحن علنی شورای شهر، انصراف داد و این انصراف با کسب هفت رای از سوی شورای شهر پذیرفته شد. انصراف شهردار کرج در پی ارسال نامه وزارت کشور مبنی بر عدم تایید صلاحیت وی انجام شده است.

ایسنا: محمود صادقی، نماینده مجلس، ادعا کرد که در جریان تصویب طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران یکی از نمایندگان به ارزش یک میلیارد تومان هولوگرام تغییر کاربری و تعدادی دیگر از نمایندگان مجلس کارت‌پول پنج میلیون‌تومانی دریافت کردند.

ایسنا: علیرضا صدرائی، رئیس گروه سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: بر اساس آخرین اطلاعات ۳۷ تا ۴۰ هزار هکتار زمین که بیشتر در جنوب تهران هستند، زیر کشت هستند. حدود ۱۱۳ تا ۱۱۵ هکتار نیز زمین زیر کشت با فاضلاب شناسایی شده است. هنوز طرح جامع فاضلاب شهر تهران کامل اجرا نشده است، فقط حدود ۳۰ درصد فاضلاب تصفیه می‌شود.

تسنیم: امیر خجسته، نایب‌رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به قتل یکی از تبهکاران شرور (وحید مرادی) در زندان رجایی‌شهر کرج، بر لزوم پاسخگویی وزیر کشور، نیروی انتظامی و سازمان زندان‌ها در مورد علل وقوع این جرائم در محیط زندان تاکید کرد.

خبرآنلاین: بیمارستان اکبرآبادی تهران یک زن افغان را بعد از زایمان به دلیل نداشتن توانایی مالی برای تسویه ‌حساب به مدت سه روز در شرایط سختی نگه داشته و جسد نوزاد را هم به خانواده تحویل نمی‌داده است.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها