شناسه خبر : 27165 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایلنا: در پی رعد و برق در کوی فراز منطقه سعادت‌آباد دو نفر کشته و زخمی شدند. بر اثر صاعقه یک جوان 25ساله در دم جان باخت و یک نفر مصدوم شد.

ایلنا: عزیز فیلی، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: با تلاش‌های صورت‌گرفته در 150 روز گذشته بقایا و پیکرهای 65 مسافر جان‌باخته سانحه هوایی یاسوج پیدا و به پزشکی قانونی این استان تحویل شد. تنها یک مسافر فاقد هرگونه بقایا و پیکری است. عملیات جست‌وجو متوقف نشده و همچنان تلاش‌ها در ارتفاعات دنا ادامه دارد.

ایلنا: مسعود باقرزاده‌کریمی، معاون امور تالاب‌ها در دفتر زیستگاه‌های سازمان حفاظت محیط زیست، از خشک شدن ۶۰ تالاب کشور خبر داد و گفت: حدود سه میلیون هکتار تالاب شامل ۱۰۵ تالاب در کشور شناسایی شده است. حدود یک‌میلیون و 300 هزار هکتار از این تالاب‌ها یعنی ۳۰ درصد آن و معادل ۶۰ تالاب خشک شده است.

مهر: اصغر جهانگیر، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کل کشور، گفت: ۴۰ درصد از زندانیان زن در زندان‌ها هیچ ملاقات‌کننده‌ای ندارند که خود باعث مشکلات روحی و روانی بسیاری در آنها می‌شود.

ایلنا: محمد سالاری، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر، به خشک شدن ۷۶۹ اصله درخت در باغ وثوق‌الدوله که در تملک بنیاد مستضعفان است، اعتراض کرد.

ایسنا: بر اساس آمارگیری‌های میدانی در سطح منطقه آزاد ماکو، متوسط درآمد ماهانه گدایان از دو میلیون تومان تا هشت میلیون تومان است.

ایسنا: فاطمه کاردل، عضو هیات علمی دانشگاه مازندران گفت: در 50 سال اخیر آب دریا چهار متر کاهش پیدا کرده است. او گفت: متوسط سرانه آب قابل تجدید کشور در سال 1385 به حدود 1750 مترمکعب کاهش یافته بود و پیش‌بینی می‌شود تا سال 1400 به حدود 1300 مترمکعب کاهش یابد.

تسنیم: محمدرضا مسجدی، دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران، با بیان اینکه سالانه بین ۵۰ تا ۶۰ میلیارد نخ سیگار در ایران مصرف می‌شود، افزود: خرج روزانه سیگار و قلیان در مملکت بیش از ۳۰ میلیارد تومان است.

باشگاه خبرنگاران: در بررسی آمار گروه‌های سنی مادران هنگام تولد فرزند از سال 83 تا سال 86، مشخص شد زنان بیشتر در سنین 20 تا 24 سالگی صاحب فرزند می‌شدند. در سال 87، مادران 25 تا 29 سال بیشترین آمار گروه‌های سنی مادران هنگام تولد فرزند را به خود اختصاص دادند. تا سال 95 این گروه همچنان بالاترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها