شناسه خبر : 27120 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

خانه‌ملت: طیبه سیاوشی، عضو فراکسیون زنان مجلس، درباره وضعیت لایحه تامین امنیت زنان، گفت: تمامی مراجعی که باید در مورد لایحه نظر می‌دادند نظر دادند و اصلاحات و ویرایش انجام شده و در حال حاضر تنها منتظر نظر آیت‌الله آملی‌لاریجانی هستیم تا به مجلس ارائه شود.

جماران: با شکایت اداره آب کرج و با دستور قضایی، ویلاهای لوکس حاشیه رودخانه کرج که غیرمجاز ساخته شده بودند، تخریب شد.

ایسنا: مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان شمار افراد آسیب‌دیده ناشی از گرد و غبار در سطح استان تا ساعت 16 روز دوم خرداد را 25 نفر اعلام کرد.

ایلنا: عالیه شکربیگی، دبیر کارگروه خانواده سالم معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری، نسبت به افزایش تجرد قطعی دختران در ایران هشدار داد و گفت: سن تجرد قطعی بین ۴۰ تا ۵۰سالگی است یا در واقع سنی که باروری از دست می‌رود.

ایسنا: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: دو نفر از اعضای خانواده یکی از کارکنان انتظامی با ضرب گلوله افراد ناشناس در زاهدان به شهادت رسیدند. افراد مسلح ناشناس دوشنبه‌شب وارد منزل یکی از کارکنان انتظامی واقع در خیابان دانشجو در زاهدان شدند و اعضای خانواده‌اش را هدف تیراندازی قرار دادند.

مهر: سعیده صالح‌غفاری، مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران، با اشاره به شناسایی هشت هزار مبتلا به اوتیسم در کشور، گفت: قطعاً بیشتر از ۲۰ هزار نفر مبتلا به اوتیسم در کشور وجود دارد. از هر ۱۵۰ تولد در ایران، یک کودک گرفتار اوتیسم است.

ایسنا: فردی که به دلیل اهانت به امام رضا (ع) در فضای مجازی، از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران بازداشت شده بود، به قید وثیقه آزاد شد. این فرد چهارم اردیبهشت‌ماه سال جاری در حال خروج از کشور دستگیر شده بود.

ایرنا: قادر کریمی، فرمانده انتظامی خراسان رضوی، گفت: 26 سرکرده شبکه خرید و فروش نوزادان در مشهد شناسایی و دستگیر شدند. متهمان تاکنون به فروش شش نوزاد اعتراف کرده‌اند که آخرین اقدام آنها فروش نوزادان دوقلو به خانواده‌های مشهدی و یزدی است.

میزان: احمد سیاوش‌پور، رئیس‌کل دادگستری استان گیلان، از دستگیری عامل قتل وکیلی که در مقابل دادگستری لنگرود به ضرب گلوله کشته شده بود خبر داد.

خبرآنلاین: خلیل‌آبادی، عضو شورای شهر تهران و رئیس کمیته میراث فرهنگی پارلمان شهری، درباره هویت مومیایی کشف‌شده در صحن حضرت عبدالعظیم (ع) توضیح داد: این مومیایی متعلق به رضاشاه بود و در همان صحن به خاک سپرده شد و مکان دقیق دفن را مسوولان امر می‌دانند.

دراین پرونده بخوانید ...