شناسه خبر : 26612 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایسنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مخالفت خود را با مصوبه اخیر کمیسیون فرهنگی مجلس مبنی بر دادن مسوولیت صدور مجوز و مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی به صداوسیما اعلام کرد.

تسنیم: حسن حیدری، معاون دادستان خراسان رضوی، گفت: یکی از اعضای شورای شهر مشهد بازداشت شد. مسائل مالی و اعمال نفوذ علت این دستگیری بوده است.

ایسنا: حسن موسوی‌چلک، مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی، با اشاره به روند افزایشی تعداد طلاق در کشور در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۰ گفت: در سال ۹۰ به ازای هر ساعت ۱۶ طلاق ثبت شده است که این تعداد در سال ۹۶ به ۲۰ طلاق در هر ساعت افزایش یافته است.

تسنیم: حسن  قاضی‌زاده‌‌هاشمی، وزیر بهداشت، گفت:‌ در کشور ما توجه به سلامت روان بی‌معنی است و رسانه‌ها که باید مشوق سلامت روان باشند خود بیمار هستند و دراین‌باره استثنایی نیز قائل نیستم.

ایسنا: سینمای ایران با جذب مخاطبی معادل چهار میلیون و 689 هزار نفر در فروردین‌ماه 97 نسبت به مدت مشابه در سال 96، 41 درصد رشد را شاهد بوده است.

ایرنا: عبدالله هروی، کارشناس ناظر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت، گفت: 50 درصد هزینه‌های درمانی پرداخت‌شده از جیب مردم متعلق به حوزه دندانپزشکی است.

مهر: غلامعلی حدادعادل، رئیس بنیاد سعدی، گفت: از وزیر آموزش و پرورش درخواست می‌کنم تا گلستان سعدی مجدداً به عنوان کتاب درسی در منابع درسی دانش‌آموزان جای گیرد.

ایسنا: پرویز افشار، سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر، گفت: در سال گذشته در شعاع ۵۰۰متری مدارس سراسر کشور یک تن و ۹۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در حد نیم گرم و یک گرم کشف شده است.

ایرنا: رئیس‌پلیس فتای استان سمنان گفت: پسر 17 ساله گرمساری که با هدف سرگرمی و تفریح قمارخانه اینترنتی (آنلاین) راه‌اندازی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

تسنیم: سارقان دستگاه‌های عابر بانک میدان مادر تهران که با یک دستگاه ماکسیما و وانت نیسان آبی دست به این سرقت زده بودند دستگیر شدند.

ایسنا: نمایندگان مجلس برای تامین نظر شورای نگهبان مصوب کردند که آتش‌نشانان عملیاتی از مزایای قانونی مشاغل سخت و زیان‌آور برخوردار می‌شوند.

دراین پرونده بخوانید ...