شناسه خبر : 26114 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها (اجتماعی)

ایسنا: معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تشریح شرایط عملیات جست‌وجو در محل سقوط هواپیمای تهران- یاسوج گفت: تا بهبود شرایط جوی امکان عملیات وجود ندارد زیرا میزان خطر برای نیروهای عملیاتی بسیار بالاست و نه خانواده‌هایی که عزیزانشان را از دست داده‌اند و نه ما، راضی نیستیم جان آنهایی که در منطقه هستند به خطر بیفتد و تلاش می‌کنیم با بررسی‌های مجدد و بهبود شرایط جوی بتوانیم عملیات را آغاز کنیم.

ایلنا: یکی از کارگران فصلی مجتمع کشت و صنعت هفت‌تپه در محوطه کمپ نی‌برها با انداختن خود به شاه‌کانال آب مزارع نیشکر دست به خودکشی زد و جان باخت. او ساعاتی قبل از اقدام به خودکشی گفته بود می‌خواهد خودکشی کند تا شاید مسوولان شرکت به فکر مطالبات چندین ساله همکارانش بیفتند.

فارس: مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران با اشاره به اینکه برخی از درختان خیابان ولیعصر (عج) به نوعی قارچ با عنوان «سرطان رنگی» گرفتار شده بودند، عنوان کرد: طبق نظر کارشناسان به منظور جلوگیری از سرایت این نوع قارچ درختان مذکور باید با درختان سالم جایگزین و حتی خاک آن قسمت نیز تعویض شود.

مهر: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با استعفای بهمن نامورمطلق از سمت معاونت صنایع‌دستی این سازمان موافقت کرد.

ایسنا: رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: متاسفانه یکی از همکاران خانم شاغل در اجرای احکام دادسرای ما توسط یکی از اصحاب پرونده مورد ایراد ضرب با چاقو قرار گرفت. این همکار شاغل در اجرای احکام باردار نیز بود. خوشبختانه و به لطف خداوند، به طفل ایشان آسیبی نرسید.

ایسنا: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان گفت: به علت انفجار مواد محترقه در دست یکی از دانش‌آموزان، متاسفانه وی از ناحیه مچ دچار نقص شده و دو دانش‌آموز دیگر آسیب شدید دیدند.

ایرنا: فرماندار شهرستان بناب گفت: متخصص طب اورژانس بیمارستان امام خمینی‌(ره) این شهرستان توسط همراه یکی از بیماران مورد ضرب‌و‌شتم قرار گرفت. متهم با مشت زدن به ناحیه سر پزشک باعث می‌شود که وی با دیوار نیز برخورد کرده و بی‌هوش شود.

ایسنا: فرمانده پلیس راه خوی گفت: در تصادف خونین در محور «خوی-چالدران» پنج نفر کشته شدند.

مهر: عبدالکریم مهرافشان از آهنگسازان پیشکسوت موسیقی ایرانی که سابقه همکاری با بسیاری از بزرگان موسیقی را داشت، دار فانی را وداع گفت.

ایسنا: رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: از سال ۹۰ تا ۹۶ حدود ۷۹۰ نفر در کوه‌های ایران جان خود را از دست داده‌اند که همگی کوهنورد نبوده‌اند.

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها