شناسه خبر : 26013 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها (اجتماعی)

ایسنا: معاون فرمانداری تهران از رد لایحه طرح ترافیک جدید شهرداری در کمیته انطباق فرمانداری تهران خبر داد.

ایلنا: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: در حال حاضر بیش از ۱۵ هزار کودک کار در پایتخت وجود دارد. همچنین نزدیک به ۱۵ هزار کارتن‌خواب و ۱۰ هزار متکدی در شهر تهران وجود دارد. بین ۶۰۰ تا ۹۰۰ هزار معتاد و بیش از ۲۱ هزار زندانی در شهر تهران وجود دارد.

مهر: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شرور مسلح و عامل تیراندازی به سمت مردم در درگیری با تکاوران پلیس به هلاکت رسید و سه همدست وی نیز دستگیر شدند.

ایسنا: رئیس اداره حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد که در جریان واژگونی قطار باری در ایستگاه کاشمر سه نفر مصدوم شدند.

فارس: استاندار تهران با بیان اینکه 70 درصد آلایندگی در تهران به خودروهای فرسوده برمی‌گردد، گفت: خودروهای سنگین فرسوده طی سه سال جایگزین می‌شوند.

ایسنا: بر اساس آمار شرکت کنترل کیفیت هوا، تهرانی‌ها در بهمن‌ماه سال جاری تنها هشت روز هوای مطلوب تنفس کردند این در حالی است که پایتخت در این ماه ۲۲ روز هوای نامطلوب داشت.

مهر: زهرا نعمتی، کماندار کشورمان که مدال طلای پارالمپیک لندن و ریو را در اختیار دارد، در میان پنج کاندیدای رشته تیراندازی پارالمپیک از پنج کشور جهان، به عنوان بهترین ورزشکار سال ۲۰۱۷ انتخاب شد.

ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان میناب از امحای بیش از 11 هزار قوطی و شیشه انواع مشروبات الکلی با حضور اعضای شورای تامین این شهرستان خبر داد و با بیان اینکه ارزش ریالی این مشروبات بیش از 10 میلیارد ریال است، گفت: این میزان مشروبات الکلی در طول یک ‌ماه اخیر توسط ماموران انتظامی این شهرستان کشف‌و‌ضبط شده است.

مهر: رئیس اداره دامپزشکی ری با اشاره به اینکه نظارت و پایش بر روی شش مرغداری شهرستان ری صورت گرفته است گفت: در این پایش یک میلیون قطعه مرغ آلوده به آنفلوآنزا معدوم شد.

ایسنا: رئیس‌جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی جوانان تیر و کمان ایران در مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی جهان در آمریکا را که برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور به دست‌آمده تبریک گفت.

ایرنا: مصطفی معین، رئیس انجمن علمی آسم و آلرژی ایران، گفت: شیوع علائم آسم در کودکان ایران، 13 درصد و در بزرگسالان حدود 9 تا 10 درصد است. مطالعات انجام‌شده در تهران نشان داد 34 درصد کودکان مورد مطالعه در این کلانشهر، علائم بیماری آسم چون سرفه، خس‌خس تنفسی و تنگی نفس دارند.

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها