شناسه خبر : 25905 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه‌ها (اجتماعی)

مشترک بدهکار اداره برق را به آتش کشید

تجارت فردا- لوگو خبرگزاری دانشجویان ایرانبه نقل از مدیر روابط عمومی شرکت برق خراسان رضوی، نوشت: یکی از مشترکان بدهکار که از سال ۹۳ به شرکت برق بدهی داشته اقدام به آتش زدن ساختمان امور برق کرده است. با وجود مساعدت‌هایی که با این مشترک انجام دادیم، نسبت به پرداخت بدهی خود که مبلغ دو میلیون تومان بود اقدامی نکرد. پس از اخطارهای متعدد اقدام به قطع برق خانه وی کردیم. این فرد با مراجعه به ساختمان امور برق ناحیه 2 مشهد و با پاشیدن بنزین در اتاق مدیر اقدام به آتش‌سوزی کرده است. در این حادثه مدیر امور برق ناحیه2 مشهد و یکی از همکاران دچار سوختگی و آسیب شدند. مشترک بدهکار دستگیر و به مراجع قانونی تحویل داده شد.

♦♦♦

دولت جنگل‌های هیرکانی را به طلبکارانش می‌فروشد

تجارت فردا- لوگو جواننوشت: مسعود امیرزاده، فعال محیط‌زیست، با اشاره به تصمیم خطرناک واگذاری زمین‌های حاشیه آزادراه تهران‌- شمال گفت: «یکی از مهم‌ترین خط قرمزهای سمن‌ها و تشکل‌های محیط‌زیستی کشور همین موضوع آزادراه تهران-شمال و به‌ویژه از بین رفتن این اکوسیستم طبیعی سرزمین است.» قرار بر این است که دولت حدود 35 میلیون مترمربع از اراضی مجاور آزادراه تهران- شمال را به بنیاد مستضعفان واگذار کند و بنیاد هم می‌تواند اجازه بهره‌برداری را به دیگر پیمانکاران بدهد. اکنون از سازمان محیط‌زیست انتظار می‌رود نسبت به واگذاری و فروش اراضی زمین‌های اطراف آزادراه تهران-‌شمال موضع بگیرد؛ چراکه بخشی از پناهگاه‌های حیات‌وحش و اثر طبیعی ملی هم در این مناطق قرار دارد و باید به آن توجه شود.

♦♦♦

روایت اکبر عبدی از دوران بیماری‌اش

تجارت فردا- لوگو ایلنانوشت: اکبر عبدی با اشاره به اینکه کارگر وزارت ارشاد و تلویزیون است اما کسی در زمان بیماری از حال وی خبر نداشت، از پیگیری حالش توسط فردی خاص خبر داد و گفت: شاید باورکردنی نباشد اما در این مدت کسی که اصلاً فکرش را هم نمی‌کردیم وقتش را داشته باشد، به ما فکر کند، جویای احوال ما شد. «آقا» (مقام معظم رهبری) در این مدت دو بار از طریق دوستانی که خدمتشان می‌رسند، حال من را پرسیده بود و به این دوستان گفته بودند پیگیر احوال اکبر عبدی شوید و اگر کمک مالی یا دوا و درمان نیاز دارند، رسیدگی کنید. واقعاً این موضوع برای من جالب بود زیرا ایشان بسیار سرشان شلوغ است.

♦♦♦

اتوبوس‌های مرگ

تجارت فردا- لوگو همشهرینوشت: یکشنبه‌شب (22 بهمن) برای زائرانی که عازم مشهد مقدس بودند شب خوبی نبود؛ در جریان حادثه‌ای که برای دو اتوبوس اتفاق افتاد دست‌کم 11 نفر جان خود را از دست دادند و 67 نفر مصدوم شدند. در محور دیهوک استان خراسان رضوی اتوبوسی با 45 سرنشین از گچساران عازم مشهد مقدس بود. سرنشینان آن زنان بسیجی بودند که در قالب کاروانی زیارتی قصد داشتند به مشهد سفر کنند اما نزدیک دیهوک فردوس بنا به دلایل نامعلومی اتوبوس از مسیر اصلی منحرف و واژگون شد. شدت حادثه به حدی بود که 9 نفر از سرنشینان اتوبوس در دم جان باختند و بقیه وضعیت خوبی نداشتند. در این شرایط 20 نفر از مصدومان به طبس و 16 نفر به فردوس منتقل شدند.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها