شناسه خبر : 25904 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها (اجتماعی)

ایلنا: فرماندار شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش‌آموز پایه سوم راهنمایی از بالای ساختمان سه‌طبقه مدرسه حضرت رقیه خود را به پایین پرتاب کرد که منجر به فوت وی شد.‌ هنوز انگیزه این دانش‌آموز مشخص نیست و تشخیص علت خودکشی یا دلایل دیگر این اقدام نیاز به بررسی دقیق دارد.

ایسنا: معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در حالی که در سال 80 تنها پنج درصد از معتادان کشور را زنان تشکیل می‌دادند، این آمار در سال 90 با رشد فزاینده‌ای به دو برابر افزایش یافته است. البته این روند در سال‌های اخیر دارای روند فزاینده قبلی نیست ولی موضوع نگران‌کننده کاهش سن اعتیاد زنان طی این سال‌هاست.

مهر: با حکم محمدعلی نجفی شهردار تهران، ولی‌الله شجاع‌پوریان به سمت معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب شد. وی جایگزین صالحی‌امیری در معاونت اجتماعی شد.

ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قوچان از بازداشت دو تن از اعضای شورای شهر قوچان و پیمانکار یک پروژه عمرانی در پی نزاع خبر داد.

تسنیم: مدیرعامل خانه کتاب از ارائه تسهیلات ۱۰ میلیون‌تومانی به اهالی قلم خبر داد و اعلام کرد: افرادی که طی پنج سال گذشته سه عنوان کتاب حوزه بزرگسال و چهار عنوان کتاب حوزه کودک و نوجوان منتشر کرده باشند، می‌توانند از این وام بهره‌مند شوند.

مهر: رئیس محیط زیست شهر تهران از مشاهده سه لاشه پرنده مبتلا به ویروس آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در چیتگر تهران خبر داد.

ایسنا: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از سقوط مرگبار یک قطعه‌سنگ روی خودرو سواری در جاده فشم خبر داد و با بیان اینکه با سقوط این سنگ متاسفانه راننده سواری L90 جان خود را از دست داد، گفت: سرنشین ۱۹‌ساله این خودرو نیز دچار مصدومیت و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد.

ایلنا: سخنگوی وزارت بهداشت گفت: 10 درصد از جمعیت بالای 18 سال کشور سیگار می‌کشند و 14 درصد از جمعیت به صورت روزانه سیگار و قلیان مصرف می‌کنند. شیوع مصرف سیگار در میان جوانان 4 /3 درصد است و 8 /4 درصد پسران و 1 /2 دختران سیگار مصرف می‌کنند. در ایران هفت میلیون نفر از جمعیت بالای 15 سال و 100 هزار نفر از نوجوانان 13 تا 15 سال سیگار می‌کشند.

ایسنا: معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده، گفت: گفت‌وگوها در درون خانواده‌ها به ۲۰ دقیقه رسیده است و دلیل اصلی آن نیز وسایلی از جمله تلفن همراه است.

ایرنا: مشاور امور زنان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بدون اشاره به آماری خاص گفت: همزمان با افزایش مصرف دخانیات، مصرف ماده روانگردان «گل» بین دختران افزایش یافته است.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها