شناسه خبر : 25433 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها (اجتماعی)

ایسنا: پوریا محمدیان‌یزدی، دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور، گفت: طرح جدید ترافیک تنها در شورای ترافیک تهران بررسی شده و باید تا قبل از 15 بهمن‌ماه نهایی و مصوب شود.

ایرنا: علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: وزارت بهداشت به شدت به دنبال اجرای نظام ارجاع و برنامه پزشک خانواده است اما اگر هزار میلیارد تومان (از بودجه دو هزارمیلیاردی) برنامه پزشک خانواده برنگردد، تمام این برنامه‌ریزی‌ها زیر سوال می‌رود.

فارس: ایرج حریرچی، سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: وزارت بهداشت بابت ارائه خدمات در دو سال گذشته تاکنون حدود 25 هزار و 358 میلیارد تومان اسناد به سازمان‌های بیمه‌گر ارسال کرده است و چهار هزار میلیارد تومان اسناد بین‌راهی در حال حاضر داریم. از این ارقام بیش از 12 هزار میلیارد تومان به بیمارستان‌ها پرداخت شده و بیش از 13 هزار میلیارد تومان برای اسناد ارسالی طلب داریم.

ایلنا: حبیب محبیان، خواننده موسیقی پاپ، مدت‌ها به عنوان خواننده اصطلاحاً لس‌آنجلسی در خارج از ایران فعالیت می‌کرد و چند سال قبل با وعده برخی مسوولان کشور به ایران بازگشت اما مجوز فعالیت نگرفت. حال یک سال و نیم پس از درگذشت حبیب، مجوز انتشار اثری با تصویر و صدای او منتشر شده است.

تسنیم: در پی مشاهده شدن دود سفید در فراز آسمان تهران نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دود رویت‌شده در تهران و مناطق اطراف ناشی از تمرین تاکتیکی پرنده‌های نیروی هوافضای سپاه بوده است.

مهر: جلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، درباره علت دود غلیظ در آسمان جنوب تهران گفت: دود سیاه‌رنگ ناشی از وجود حریق در انبار جعبه ۵۰۰متری است. این حادثه هیچ خسارت جانی و تلفات نداشت و بلافاصله از سوی آتش‌نشان‌ها مهار شد.

ایلنا: پروین افسر کازرونی، رئیس اداره ایدز و بیماری‌های آموزشی وزارت بهداشت، با اشاره به اینکه اطلاعات دقیقی از بیماری‌های آمیزشی در ایران وجود ندارد، گفت: بر اساس یکسری شواهد و گزارش‌ها، بیماری‌های آمیزشی مانند سوزاک، تبخال تناسلی و زگیل تناسلی رو به افزایش است.

مهر: حسین مقدس، دادستان عمومی و انقلاب بیرجند، گفت: ۳۶ نفر شامل ۲۸ مرد و ۸ زن در یک پارتی شبانه در بیرجند که با عنوان جشن تولد شرکت کرده بودند، دستگیر شدند. در بازرسی از محل، مقداری مشروبات الکلی و تریاک و همچنین تعداد زیادی ظرف پلاستیکی آغشته به مشروب کشف شد و در تحقیقات ابتدایی تعداد اندکی از این متهمان به نوشیدن مشروب اقرار کردند.

دراین پرونده بخوانید ...