شناسه خبر : 24737 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایرنا: وزارت اطــلاعــات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج)، باند جعل عنوان وزارت اطلاعات و دفتر مقام معظم رهبری منهدم شد. سرکرده این باند با اجیر کردن چند نفر و ارائه کارت‌های صوری ضمن معرفی خود به عنوان کارمند وزارت اطلاعات و وابسته به بیت مقام معظم رهبری و دادن وعده‌های مختلف به افراد، از بیش از 50 نفر صدها میلیون تومان در 15 استان کشور کلاهبرداری کرده است.

ایسنا: حسین شمس، سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان، پس از لغو سفر این تیم به مسابقات جهانی تایلند به دلیل مشکلات مالی گفت: با وجود اینکه مدعی قهرمانی در مسابقات جهانی تایلند در رده سنی جوانان بودیم، اما به خاطر ۵۰ میلیون تومان سفر این تیم لغو شد.

فارس: عباس جعفری‌دولت‌آبادی، دادستان تهران، از صدور حکم قطعی افساد فی‌الارض و تایید در دیوان عالی کشور برای سه نفر از محکومان زندانی خبر داد و گفت: سرقت‌های متعدد مسلحانه و ارتکاب اعمال منافی عفت تحت عنوان مامور پست، اقدامات مجرمانه دو تن از این محکومان است و مهم‌ترین اقدام سومین محکوم به اعدام که مصداق افساد فی‌الارض شناخته شده، شرکت در تشکیل و اداره مرکز فساد و فحشاست.

ایرنا: علی‌محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران، از عزل شهردار ناحیه 2 منطقه 1 به دلیل اهمال و کوتاهی در عمل به وظایف خود در ماجرای قطع درختان خیابان ولیعصر(عج) خبر داد و گفت: علاوه بر شهردار ناحیه، معاون خدمات شهری و شهردار شب ناحیه 2 از خدمت تعلیق و به هیات تخلفات اداری معرفی شدند.

مهر: باشگاه «سیاه‌جامگان» رسماً اعلام کرد که نام این باشگاه به «مشکی‌پوشان دیار خراسان» تغییر یافته است. در یک سال گذشته کشمکش زیادی پیرامون تغییر نام این باشگاه وجود داشت و حتی پیش از بازی سیاه‌جامگان با استقلال، ساختمان این باشگاه پلمب شد.

ایسنا: حسن موسوی‌چلک، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور، گفت: طبق آخرین آمار حدود چهار میلیون و 400 هزار نفر در ایران از موادمخدر و روانگردان استفاده  می‌کنند. 

ایرنا: محمدهادی ایازی، معاون اجتماعی وزارت بهداشت گفت: هم‌اکنون 350 هزار بیمار سرطانی در کشور وجود دارد و هرساله 100 هزار نفر به این جمعیت افزوده می‌شود.

مهر: در کوی ولیعصر تبریز سقوط تابلوی تبلیغاتی گردون جان یک نفر را گرفت و باعث زخمی شدن سه نفر دیگر شد. کارگران مشغول تغییر روکش بنر این تابلو بودند که ناگهان سقوط کرده است.

دراین پرونده بخوانید ...