شناسه خبر : 24540 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایسنا: عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به برخی انتقادات مطرح‌شده درباره وجود نگاه دولتی در لایحه نظام رسانه‌ای، اظهار کرد: چنانچه در این لایحه رگه‌هایی از نگاه دولتی وجود دارد حتماً در گام‌های بعدی این نگاه تعدیل خواهد شد.

ایلنا: کودکی دوساله بر اثر ضرب‌و‌شتم از سوی ناپدری‌اش در رفسنجان با وضعیتی وخیم و نگران‌کننده در بیمارستان بستری شد.

ایسنا: دادستانی تهران، بر اساس شکایت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مبنی بر اقدام روزنامه کیهان برخلاف سیاست‌های اصولی و بین جمهوری اسلامی ایران در مسائل و امنیت منطقه‌ای، این روزنامه را برای دو روز (شنبه و یکشنبه آینده) توقیف کرد.

میزان: مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: متاسفانه تاکنون هیچ راهکار اجرایی در زمینه حل مشکل کنکور ارائه نشده است.

ایسنا: محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، در واکنش به خبر کورس گذاشتن دو فوتبالیست در اتوبان از چک دوربین‌ها برای بررسی این موضوع و برخورد با تخلف خبر داد.

فارس: محمدعلی کوزه‌گر، قائم‌مقام مشارکت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی، گفت: روزانه 493 طلاق ثبت می‌شود. یعنی هر ساعت 21 طلاق در کشور به ثبت می‌رسد.

میزان: هادی هاشمیان، رئیس‌کل دادگستری استان گلستان، گفت: بر اساس نظر کارشناسی، کارفرما به علت رعایت نکردن الزامات قانونی برای ایمنی معدن یورت آزادشهر مقصر حادثه شناخته شد.

ایسنا: جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران، تجربه پلیس در مقابله با کشف حجاب رانندگان در اتومبیل را از این باب که در مرحله اول با ارائه تذکر از طریق سامانه پیامکی اقدام شد، موفقیت‌آمیز خواند.

ایرنا: هادی پژوهش‌جهرمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و مسوول کارگروه علمی و اجرایی بزرگداشت تاریخی کوروش، با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی کسی با کوروش مشکلی ندارد گفت: کوروش باید به عنوان یک شخصیت و چهره ملی و بین‌المللی و فردی که در تمدن ایرانی نقش داشته گرامی داشته شود و به همین دلیل بحث نامگذاری روزی در تقویم رسمی کشور به نام روز کوروش در دستور کار قرار گرفته است.

ایسنا: عبدالله پاشاپور، بازپرس شعبه 2 دادسرای انقلاب مرند، با اشاره به اینکه دختر 16ساله مرندی به طرز فجیعی از سوی چند جوان به قتل رسید، اظهار کرد: قتل دختر جوان در شهر مرند به علت اطلاع وی از یک فقره سرقت نافرجام بوده و قاتل برای اینکه راز سرقت نافرجام برملا نشود، دست به قتل زده است.‌

دراین پرونده بخوانید ...