شناسه خبر : 24041 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها

میزان: فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در تازه‌ترین احکام انضباطی خود، فدراسیون فوتبال ایران را به دلیل برگزاری مراسم جشن صعود به جام جهانی 2018 روسیه پیش از دیدار پایانی‌اش در مرحله انتخابی این رقابت‌ها برابر سوریه و سر دادن شعارهای غیرفوتبالی و رفتار نامناسب هواداران، 45 هزار فرانک سوئیس (46 هزار و 400 دلار) جریمه نقدی کرد.

تسنیم: هادی بهادری، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، گفت: دریاچه ارومیه به پایین‌ترین تراز آبی خود در سال ۹۶ رسیده و نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۲۷ سانتی‌متر کاهش سطح آب داشته است.

ایسنا: درسا درخشانی، شطرنج‌باز ایرانی‌الاصل و استاد بزرگ و استاد بین‌المللی شطرنج که به دلیل حضور بدون حجاب در رقابت‌های بین‌المللی از تیم ایران اخراج شد، از این پس در تیم ملی آمریکا در مسابقات شرکت می‌کند.

تسنیم: در فاصله دو ماه مانده تا آغاز مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان، گفته می‌شود که آمریکایی‌ها با صدور ویزای چهار نفر از اعضای کاروان وزنه‌برداری ایران از جمله دو وزنه‌بردار مخالفت کرده‌اند، اما فدراسیون وزنه‌برداری آمریکا این خبر را تکذیب و اعلام کرد که تنها با صدور ویزای یک وزنه‌بردار ایرانی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان مخالفت کرده است.

ایلنا: معصومه صالحی، رئیس انجمن آلزایمر، با اعلام اینکه حدود ۷۰۰ نفر در کشور مبتلا به بیماری دمانس هستند، گفت: ۶۰ درصد دمانس‌ها منتهی به بیماری آلزایمر یا فراموشی‌های غیرقابل بازگشت می‌شود.

ایسنا: بر اساس برخی مشاهدات، سیستم موزیک و ریتم هیات‌ها که شامل طبل می‌شود، قیمتی حدود ۳۰۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داشته و برای دهل نیز از ۱۵۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هزینه می‌شود.

میزان: حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت، در رابطه با آخرین وضعیت پرونده دانش‌آموزی که معلم مدرسه را مورد ضرب و شتم قرار داده است، گفت: متهم تحت نظر است و پس از تکمیل تحقیقات نهایی با قرار مناسب آزاد می‌شود.

ایسنا: در جریان مراسم شام غریبان در بندرعباس، سه نفر از عزاداران به دلیل ریزش سن تخته‌ای راهی بیمارستان شدند. یکی از سه مصدومی که بر اثر ضربه به ناحیه کمر مجروح شده بودند، دچار قطع نخاعی و شکستگی مهره‌ها شده است.

ایلنا: «مرتضی لطفی» به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) و «علی‌اکبر ترکان» به عنوان رئیس هیات مدیره این شرکت انتخاب شدند.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها