شناسه خبر : 23091 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها

میزان: محمدعلی قاصدی، رئیس‌کل دادگستری اردبیل، از صدور حکم پرونده قاتل آتنا اصلانی خبر داد و گفت: متهم از بابت تجاوز به عنف محکوم به اعدام، از بابت یک فقره قتل عمد محکوم به قصاص نفس، از بابت سرقت محکوم به حبس و شلاق و رد مال شد. اجرای مجازات به صورت علنی در ملأعام صورت خواهد گرفت.

ایرنا: حسن حسینی، فرماندار شهرستان بینالود، گفت: 35 نفر در مجتمع آبی خروشان مشهد دچار مسمومیت شدند.

ایسنا: حسن هاشمی، وزیر بهداشت، گفت: حوادث و سوانح شایع‌ترین علت مرگ در افراد زیر ۴۰ سال هستند و اقتصاد کشور از بابت حوادث و تصادفات هفت درصد آسیب می‌بیند.

ایسنا: در هر ۳۳ دقیقه یک نفر در کشورمان به دلیل حوادث ترافیکی فوت می‌کند و ۲۰ برابر این تعداد نیز مصدوم می‌شوند.

مهر: سالار عقیلی، خواننده موسیقی ایرانی، پنجشنبه دوم شهریورماه با حضور در دهکده شاندیز مشهد تازه‌ترین کنسرت پروژه «راز و نیاز» را برگزار کرد.

تسنیم: مرتضی رحمانی‌موحد، معاون پیشین گردشگری سازمان میراث فرهنگی، درباره خسارت حادثه سفارت عربستان گفت: اگر حادثه سفارت عربستان رخ نمی‌داد می‌توانستیم در یک سال حدود 5 /1 میلیون گردشگر از کشورهای حاشیه خلیج فارس جذب کنیم که این تعداد گردشگر را از دست دادیم.

مهر: امیر محسن ضیایی، رئیس جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به اینکه شیوع بلایا و حوادث طبیعی به دلیل تغییرات اقلیمی، حاشیه‌نشینی و حوادث تروریستی افزایش پیدا کرده، گفت: سالانه ۱۰ هزار میلیارد تومان خسارت حوادث طبیعی است.

ایلنا: امیر مرتضی حسن‌پور، جانشین معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش، گفت: امروز مدل‌های جنگی تغییر کرده و در حقیقت سربازان ما باید رزم تن به تن را نیز بیاموزند، چرا که ما عملاً در نبرد با عوامل تکفیری در جنگ تن به تن درگیر شده‌ایم.

تسنیم: رضا ملک‌زاده، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، گفت: ۲۵ درصد از ایرانیان «پره دیابتیک» هستند یعنی این افراد در ۱۵ سال آینده به دیابت مبتلا خواهند شد. همچنین ۹۵ درصد ایرانیان نیز تحرک بدنی کافی ندارند.

ایسنا: مراد مرادی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، از دستگیری مردی که پس از ناکامی در تهیه بلیت اتوبوس اقدام به حمله به کارکنان شرکت مسافربری و قتل یکی از آنان کرده بود خبر داد.

ایسنا: مهدی انصاری، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان طلافروشی در گچساران که منجر به کشته و زخمی شدن سه نفر شد، ادامه دارد.

 

دراین پرونده بخوانید ...