شناسه خبر : 22894 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها

تسنیم: حسن روحانی، رئیس‌جمهوری، در حکمی علی‌اصغر مونسان را به عنوان «معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» منصوب کرد.

میزان: محمد اسماعیل‌مطلق، مدیر کل دفتر سلامت خانواده، جمعیت و مدارس وزارت بهداشت، گفت: به طور میانگین نرخ جمعیت در خانواده‌های ایرانی 1  /2 فرزند است.

ایلنا: طیبه سیاوشی، نماینده مجلس شورای اسلامی، با اشاره به وجود دو هزار کودک مطلقه در کشور، نسبت به سقط جنین‌‌های مکرر برخی از کودکان ابراز نگرانی کرد.

ایسنا: احمد شجاعی، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور، از پیشنهاد این سازمان برای واردات جسد (به منظور تشریح در دانشگاه‌های علوم پزشکی) به کشور خبر داد.

مهر: سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: در سه ماه نخست امسال ۱۱ نفر ناشی از غرق‌شدگی در استان تهران فوت کردند.

خبرگزاری صداوسیما: علی مویدی، قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر، با بیان اینکه بیش از 96 درصد جمعیت جامعه ما سالم است، گفت: سه و نیم درصد افراد جامعه ما از آسیب‌دیدگان مواد مخدر و نیم درصد هم قاچاقچی یا مجرم مواد مخدر هستند.

ایلنا: وحید احمدی، معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، با تاکید بر اینکه حق مالکیت فکری پایان‌نامه‌ها با دانشگاه‌هاست، گفت:‌ بنابراین دانشگاه‌ها می‌توانند پایان‌نامه‌ها را در ازای تامین حق مالکیت فکری در اختیار صنعت یا افراد بگذارند.

تسنیم: محمدعلی فلاحتی‌نژاد که به دلیل عارضه کلیوی در بیمارستان بستری شده بود، در سن 41سالگی از دنیا رفت. وی در دوران قهرمانی سابقه کسب عنوان نخست ایران و جهان را در کارنامه داشت.

خبرآنلاین: پس از خبرهای ضدونقیض درباره محرومیت یا محروم نشدن مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی به دلیل بازی مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس در لیگ اروپا، وضعیت این دو بازیکن مشخص شد. کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نام هر دو را برای دو بازی آخر مقدماتی جام جهانی در لیست قرار داده است. در واقع آنها در لیست بودند و کی‌روش نام‌شان را خط نزده است.

ایسنا: محمدعلی نجفی، کاندیدای نهایی شهرداری تهران، که روز چهارشنبه دیداری با محمدباقر قالیباف شهردار فعلی تهران داشت، در خصوص این دیدار گفت: این جلسه در فضای دوستانه برگزار شد.

خبرگزاری صداوسیما: فرید براتی‌سده، رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور، گفت: با اجرای طرح مشاوره ژنتیکی از تولد ۹۹۷ کودک معلول در کشور جلوگیری شده است.

 

دراین پرونده بخوانید ...