شناسه خبر : 22796 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها

ایسنا: رضا محبوبی، معاون اجتماعی مرکز اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور، گفت: 30 درصد متکدیان اتباع خارجی هستند.

تسنیم: با اخذ دستور مقام قضایی، سربازان گمنام سپاه ناحیه امام صادق (ع) اصفهان با همکاری نیروی انتظامی طی عملیاتی اقدام به دستگیری ۶۴ دختر و پسر نیمه‌عریان در استخر پارتی در اطراف شهر اصفهان کردند.

ایلنا: روزبه کردونی، مدیرکل دفتر امور آسیب‌های اجتماعی وزارت کار و رفاه اجتماعی، از بازگشت ۴۶ درصد از زندانیان آزادشده به زندان به دلیل تکرار وقوع جرم خبر داد و گفت: در حادثه بنیتا و آتنا افرادی مرتکب جرم شدند که سابقه‌دار بودند. در اکثر کشورها حتی ایالت کسانی را که مجرم جنسی هستند تغییر می‌دهند و این افراد رجیستر می‌شوند.

ایسنا: عبدالطیف شیخ‌زاده، بخشدار مرکزی چابهار در جنوب سیستان‌وبلوچستان، گفت: نصیر بلف هوت، از اعضای منتخب دوره پنجم شورای اسلامی روستای کمب چابهار و یک نفر همراهش به ضرب گلوله افراد ناشناس در شهر چابهار کشته شدند.

ایرنا: حمید درخشان‌نیا، رئیس سازمان ثبت احوال، از تهیه پیش‌نویس حذف واژه طلاق از شناسنامه زنان مطلقه خبر داد و گفت: در حال حاضر فقط واژه طلاق از شناسنامه خانم‌هایی که عقد کرده‌اند اما دوشیزه هستند حذف می‌شود.

ایرنا: ایرج حریرچی، قائم‌مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: بر اساس آمار اعلامی سازمان نظام پزشکی، هم‌اکنون حدود 15 هزار پزشک عمومی فارغ‌التحصیل در کشور داریم که فقط یک‌بار برای گرفتن شماره نظام پزشکی مراجعه کرده‌اند، معنای این حرف این است که این افراد یا از کشور خارج شده‌اند یا به شغل دیگری غیر از طبابت اشتغال دارند.

ایسنا: آمارهای اداره ثبت احوال استان تهران نشان می‌دهد در سال 95 آمار ازدواج با رشد 4 /11‌درصدی نسبت به سال 94 همراه بوده است. تعداد کل طلاق‌های ثبت‌شده در سال 95 نیز نسبت به سال پیش از آن، بیش از 22 درصد افزایش داشته است.

ایرنا: رضا ملک‌زاده، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: سالانه حدود 12 هزار نفر به دلیل سوانح جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهند. مرگ‌ومیر ناشی از حوادث 16 سال گذشته از 76 هزار نفر به 26 هزار نفر کاهش یافته است اما هنوز در خصوص حوادث جاده‌ای وضعیت مطلوبی نداریم.

مهر: روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یک تیم تروریستی در شمال غرب کشور منهدم شد که طی آن شش تروریست زخمی و هلاک شدند.

 

دراین پرونده بخوانید ...